CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA: EasyBitez.ro: Asistentul digital pentru gătit
Ideea businessului EasyBitez.ro a apărut pe fondul schimbării comportamentului consumatorului, ca urmare a contextului pandemic. Platforma se adresează clienţilor care pun preţ pe timpul liber petrecut într-un mod constructiv, plăcut, care îşi doresc să evite deplasările la supermarket şi adoptă un stil de viaţă sănătos, fiind orientaţi către sustenabilitate şi evitarea risipei.
Descrierea inovaţiei:
EasyBitez.ro este un start-up lansat în luna septembrie de doi tineri, studenţi si antreprenori, după o perioadă de implementare, testare şi optimizare a fluxului operaţional de 7 luni. Platforma reprezintă un concept care transformă gătitul într-o experienţă plăcută. Prin EasyBitez.ro, ei livrează ingrediente proaspete, gata cântărite şi numerotate, împreună cu reţeta aferentă, astfel încât oricine să se poată bucura de mese ca la restaurant, acasă. Mecanismul este simplu, dar în acelaşi timp inovator, fiind un concept unic în piaţă. Clientul alege ce doreşte să mănânce dintr-o multitudine de reţete prezente pe site şi pentru câte persoane vrea să fie masa, iar EasyBitez livrează reţeta – concepută şi testată de bucătari profesionişti, precum şi ingredientele gata cântărite şi numerotate în ordinea folosirii lor. Toate reţetele sunt împărţite pe timpi de preparare, iar gradul de dificultate este uşor – mediu, astfel încât acestea să fie accesibile oricărei categorii de clienţi, indiferent de experienţa acestora în bucătărie. Se optimizează astfel timpul de preparare şi se evită risipa alimentară, totul fiind pregătit şi cântărit exact pentru numărul de persoane indicat de client. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt cei doi fondatori ai platformei, Vlad Cămărăşoiu (21 de ani) si Luca Oriţă (20 de ani), ei fiind responsabili de managementul întregului proiect, de cercetare, analiză, dezvoltarea şi implementarea tehnologiilor, asigurarea compatibilităţii funcţionalităţii cu obiectivele propuse.
Elementul de noutate:
Antreprenorii din spatele EasyBitez au identificat o nişă de business, având în vedere schimbările de pe piaţă. Elementul de noutate stă în optimizarea timpului de preparare şi în evitarea risipei alimentare, reţetele fiind pregătite exact pentru numărul de persoane indicat de client, în cadrul comenzii, iar ingredientele – livrate gata cântărite. Experienţa gătitului şi faptul că fiecare client ştie exact ce ingrediente foloseşte este ceea ce diferenţiază EasyBitez de orice altă soluţie de pe piaţă, spune Vlad Cămărăşoiu. În plus, EasyBitez oferă o modalitate de a petrece timpul liber, într-un mod plăcut, având ca obiectiv un stil de viaţă sănătos şi sustenabil, ce evită risipa.
Efectele inovaţiei:
Fondatorii businessului şi-au propus să atingă un nivel mediu de 200 de comenzi/lună şi atingerea unei cifre de afaceri de 65.000 de euro la finalul lui 2022, alături de extinderea proiectului la nivel naţional, atrăgând pentru acest pas o investiţie ce poate sprijini dezvoltarea sistemului logistic.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro