CSR 2024. PENNY România: Liga Punctelor PENNY

Autor: Ioana Matei Postat la 20 februarie 2025 21 afişări

CSR 2024. PENNY România: Liga Punctelor PENNY

Motivaţie:

PENNY România investeşte în dezvoltarea fotbalului românesc din 2015, fiind sponsor al tuturor echipelor naţionale de fotbal şi furnizor de produse proaspete pentru acestea. Liga Punctelor PENNY este un program creat în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal pentru a susţine cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori şi tineret. Obiectivul principal este sprijinirea logistică şi financiară a cluburilor sportive prin implicarea comunităţilor locale, încurajând părinţii şi suporterii să contribuie activ la susţinerea viitorilor mari fotbalişti.

Descrierea proiectului:

Lansată în septembrie 2023, Liga Punctelor PENNY permite cluburilor sportive să se înscrie pe o platformă digitală unde clienţii PENNY pot redirecţiona punctele acumulate în urma cumpărăturilor către un club sportiv ales. Fiecare 10 lei cheltuiţi în magazin oferă 1 punct, care poate fi donat unui club de fotbal pentru achiziţionarea de echipamente sportive. Punctele sunt acumulate prin introducerea sau scanarea bonurilor de cumpărături pe o platformă dedicată, iar cluburile pot folosi punctele pentru a comanda echipamente dintr-un catalog dedicat.

Organizaţii implicate: PENNY România, Federaţia Română de Fotbal, Decathlon, cluburile de fotbal de copii, juniori şi tineret din România, clienţii PENNY.

 

Rezultate:

Prima ediţie a proiectului a înscris 694 de cluburi în platformă şi a generat 1.865 de comenzi, cu peste 35.000 de produse livrate cluburilor participante. Un total de 262.104 donaţii au fost realizate de clienţi, adunând 1.62 milioane de puncte, care au fost transformate în echipamente sportive pentru tinerii fotbalişti. Impactul proiectului a fost semnificativ, îmbunătăţind condiţiile de desfăşurare a antrenamentelor şi competiţiilor la nivelul cluburilor sportive locale. Cea de-a doua ediţie a Ligii Punctelor PENNY, programată pentru toamna anului 2024, îşi propune să atragă şi mai multe cluburi şi să strângă un număr şi mai mare de puncte, continuând astfel susţinerea fotbalului de copii şi juniori în România.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.