„Vreau în clasa a IX-a”
Penny
Motivaţie: Reprezentanţii Penny consideră că educaţia construieşte viitorul, aşa că una dintre priorităţile companiei în cadrul strategiei de Corporate Social Responsibility (CSR) presupune sprijinirea copiilor şi a adulţilor din mediile defavorizate pentru o integrare mai uşoară în societate.
„Ne propunem să facem asta prin îmbunătăţirea oportunităţilor de studiu şi prin ajutarea celor pe care îi sprijinim în găsirea unui loc de muncă potrivit. În România avem o rată de abandon şcolar de 16,4%, cu 6% mai mare faţă de media europeană. Acest lucru se poate înrăutăţi semnificativ dacă ne gândim că aproximativ 40% dintre elevii din mediul rural nu au participat la ore online în 2020. Implicarea noastră poate face diferenţa, astfel că iniţiem şi susţinem cauze legate de educaţie şi ocuparea forţei de muncă.”
Descrierea proiectului: Din 2017, alături de asociaţia World Vision România, compania oferă sprijin sub formă de burse lunare şi oportunităţi de practică şi angajare pentru 100 de elevi din cadrul programului „Vreau în clasa a IX-a”. Sprijinul presupune, în principal, oferirea unei burse lunare în valoare de 150 de lei care acoperă elemente precum rechizite şi manuale, ateliere lunare de socializare, gândire critică, anteprenoriat şi ateliere vocaţionale, consiliere individuală şi sprijin individualizat.
„Credem că este datoria noastră să oferim mai mult decât locuri de muncă în comunităţile în care suntem prezenţi cu magazine. Ca atare, alegerea susţinerii elevilor din cadrul acestui program contribuie la consolidarea acestui obectiv de awareness. Mai mult decât atât, la Penny căutăm oameni ambiţioşi, cu spirit de echipă, dornici să lucreze într-o companie în care desfăşurăm lucrurile simplu şi rapid. Atunci când alegem să susţinem tinerii, avem în vedere şi obiectivele de employer branding prin care ne dorim să fim percepuţi ca angajatori atractivi pentru tinerii care îşi vor căuta un loc de muncă după absolvirea studiilor.”
Rezultate: Rezultatele înregistrate în proiect până acum arată cât de mult contează pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare a copiilor din mediul rural o investiţie reală şi personalizată în educaţia lor. Astfel, în anul şcolar 2018 – 2019 au obţinut bursă aproximativ 692 de tineri, iar în perioada 2018 - 2019 au absolvit 1.513 de tineri în total, dintre care 260 absolvenţi de facultate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro