Zvoneri si raspandaci
Companii cunoscute (Procter & Gamble, McDonald\'s sau Entemann\'s) confruntate cu adevarate campanii prin care se insinueaza ca sunt unelte ale sectelor sataniste, Paul McCartney mort intr-un accident de automobil in 1966, un soarece descoperit intr-o sticla de Cola, lipiciul de pe anumite timbre contine LSD, tinerele disparute de pe fata pamantului dupa ce au patruns in dosul anumitor magazine americane. Iata doar cateva dintre \"legendele urbane\" sau zvonurile care au circulat candva in lume si care au fost puse sub lupa de catre un cercetator serios, Jean-Noel Kapferer, un specialist \"de marca\" in rolul marcilor in micro- si macroeconomie, un cercetator cu contributii notabile in domeniul psihosociologiei. Cartea sa demonteaza mecanismele zvonului, explica felul in care acesta ia nastere, se raspandeste, capata amploare, devine un adevarat mit urban si produce efecte. Interesanta pentru cititori atat sub aspectul analizei teoretice cat si al galeriei de exemple concrete care o insoteste.