Cum a fost transformat un produs banal, pe care îl găseşti în bucătăria oricui, într-un produs de lux vândut la preţuri exorbitante

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 01 octombrie 2023 156 afişări

Cum a fost transformat un produs banal, pe care îl găseşti în bucătăria oricui, într-un produs de lux vândut la preţuri exorbitante

Articol obişnuit în casele oamenilor, coşul de gunoi poate fi banal sau reinterpretat, ajungând uneori şi în atenţia unor companii din industria luxului. El poate fi lucrat din piele de către o firmă producătoare de accesorii din piele, Rudi, din ceramică, atunci când este folosit la masă pentru sâmburi de măsline sau cochilii de stridii, cum este cel creat de artistul francez Robert Picault,  sau din piele şi răchită, ca în cazul unuia lucrat manual de Giobagnara. Există şi modele împletite din rafie, cum ar fi coşul pentru hârtii produs de Dior, ori lăcuite, ca în cazul celor rotunde sau hexagonale de la The Lacquer Company. Coşurile de gunoi reinterpretate se pot găsi la preţuri cuprinse între echivalentul a câtorva sute de euro şi a câtorva mii, conform Financial Times.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
accesorii,
artist,
dior,
lux

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.