Mai bine nu mai mancati nimic
Campaniile de educare a populatiei intr-un anumit domeniu sunt utile, numai ca uneori pot produce si efecte nedorite, cum se intampla in Franta, unde campaniile menite sa le atraga atentia oamenilor asupra beneficiilor unui stil de viata sanatos risca sa alunge clientii din restaurante.
Campaniile derulate de guvern ii avertizeaza pe francezi cu privire la pericolele obezitatii sau colesterolului, numai ca, sustine Consiliul National pentru Alimentatie din Franta, ele ii sperie pe francezi, facandu-i sa evite iesirile la restaurant, de teama ca s-ar putea imbolnavi.
Asa incat experienta placuta asociata dintotdeauna cu gastronomia franceza se transforma intr-una stresanta, cu oameni care nu-si mai pot savura in tihna mancarea preferata, cu gandul la ingredientele nesanatoase.
Autoritatile sustin ca e cazul sa se renunte la ideea ca "daca mananci te imbolnavesti" si sa inceapa campanii care sa promoveze gastronomia clasica franceza. Consiliul National pentru Alimentatie, care ofera consultanta guvernului in privinta politicilor alimentare, mai atrage atentia si asupra faptului ca, pe langa ca sperie populatia, campaniile se mai si contrazic, atat timp cat una ii sfatuieste pe francezi sa consume fructe de cinci ori pe zi, in timp ce alta ii avertizeaza sa nu manance nimic intre mese.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro