CSR 2024. Bitdefender: Bitdefender – cum să creezi din România produse de tehnologie globale

Postat la 19 februarie 2025 39 afişări

CSR 2024. Bitdefender: Bitdefender – cum să creezi din România produse de tehnologie globale

Motivaţie:

Într-un mediu de business competitiv, abilitatea de a anticipa tendinţele pieţei, de a comunica eficient şi de a dezvolta strategii de marketing inovatoare este esenţială. Bitdefender, cu soluţii de securitate cibernetică recunoscute la nivel global, a înţeles că succesul unui produs nu constă doar în inovaţia tehnologică, ci şi în modul în care acesta este poziţionat şi promovat pe piaţă. Astfel, Bitdefender Academy a fost creată pentru a sprijini tinerii profesionişti să dezvolte aceste abilităţi esenţiale şi să contribuie la viitorul industriei tech. „Avem responsabilitatea morală să împărtăşim din experienţa noastră pentru a scurta drumul spre inovare, dezvoltare şi punere în piaţă a produselor”, spune Cristina Şerban, director de product marketing şi coordonatoarea Bitdefender Academy.

 

Descrierea proiectului:

Lansat în ianuarie 2024, Bitdefender Academy oferă tinerilor un mix unic de teorie şi practică, sprijinindu-i să transforme soluţiile tehnice în produse ce adresează probleme reale.

Programul include bootcampuri regionale, sesiuni de mentorat susţinute de experţi de la Bitdefender, evenimente de networking şi webinarii cu specialişti internaţionali. Scopul este să sprijine dezvoltarea tinerelor talente în product management şi marketing, creând o comunitate durabilă de experţi capabili să lanseze produse competitive la nivel global.

 

Rezultate:

Prima ediţie a atras peste 400 de aplicanţi, dintre care 120 au participat la evenimentele Idea Jam organizate în sediile Bitdefender şi online. 37 de participanţi au fost selectaţi pentru un bootcamp intensiv de trei zile, iar în urma unui hackathon, 25 au continuat în academie. Cinci dintre aceştia au obţinut un program de internship la Bitdefender. Programul a creat o comunitate de profesionişti capabili să susţină tranziţia industriei tech din România de la outsourcing la dezvoltarea de produse proprii, contribuind astfel la competitivitatea globală a sectorului.


„Contribuim la formarea unei comunităţi de profesionişti capabili să sprijine tranziţia industriei tech din România de la outsourcing la dezvoltarea de produse proprii. Odată ce ajutăm comunitatea să se dezvolte şi investim în talente, întreaga industrie devine mai competitivă.” 

Cristina Şerban, director de product marketing şi coordonatoarea Bitdefender Academy în Product Management and Product Marketing

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.