Inovaţie 2024. ING Hubs România: Utilizarea GenAI

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 25 februarie 2025 8 afişări

Inovaţie 2024. ING Hubs România: Utilizarea GenAI

Inteligenţa artificială generativă (GenAI) revoluţionează sistemul bancar şi are potenţialul de a oferi valoare semnificativă, transformând procesele de afaceri şi creând o experienţă îmbunătăţită pentru clienţi.

 

Descrierea inovaţiei:

ING Hubs România a început să utilizeze GenAI la jumătatea anului 2023. Compania contribuie în prezent la dezvoltarea a două domenii care utilizează această tehnologie: centrele de contact şi customer due diligence, explică Andreea Mihăilescu, analytics IT area lead în cadrul ING Hubs.

Centrele de contact: ING foloseşte chatboţi bazaţi pe inteligenţă artificială de mai mult timp, iar GenAI le poate furniza clienţilor informaţiile de care au nevoie în mod precis şi rapid, reducând în acelaşi timp frecvenţa apelurilor şi timpul de soluţionare a solicitărilor în centrele de contact.

Pentru customer due diligence (CDD), GenAI poate ajuta la reducerea timpului de procesare, a gestionării manuale a fişierelor şi a alertelor, prin colectarea de date din documente sursă nestructurate şi creşterea fluxului de lucru pentru revizuire şi customer outreach.

Noua tehnologie vine cu provocări şi riscuri, prin urmare ING Hubs România adoptă o abordare prudentă şi responsabilă a modului în care valorifică potenţialul AI.

Elementul de noutate:

Prin adoptarea GenAI, ING utilizează o nouă modalitate de abordare şi transformare a proceselor sale tehnologice. ING Hubs România nu contribuie doar la adăugarea unei valori semnificative pentru clienţii grupului prin îmbunătăţirea proceselor, dar rămâne şi o companie inovatoare şi adaptabilă.

Efectele inovaţiei:

GenAI îi permite grupului ING să le ofere clienţilor toate informaţiile de care au nevoie în mod precis şi rapid, reducând în acelaşi timp frecvenţa apelurilor şi timpul de gestionare a solicitărilor în centrele de contact. Cu ajutorul GenAI, ING Hubs România îşi propune să îmbunătăţească şi mai mult calitatea interacţiunilor prin chat cu clienţii.

GenAI poate eficientiza procesul de customer due diligence (CDD), pentru că le permite analiştilor să petreacă mai puţin timp culegând date şi mai mult timp pentru analiza clienţilor. Pentru CDD, GenAI poate ajuta la reducerea timpului de verificare a informaţiilor clienţilor, a gestionării manuale a fişierelor şi a alertelor, prin colectarea de date din documente sursă nestructurate şi creşterea fluxului de lucru pentru revizuire.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.