Inovaţie 2024. ING Hubs România: Utilizarea GenAI
Inteligenţa artificială generativă (GenAI) revoluţionează sistemul bancar şi are potenţialul de a oferi valoare semnificativă, transformând procesele de afaceri şi creând o experienţă îmbunătăţită pentru clienţi.
Descrierea inovaţiei:
ING Hubs România a început să utilizeze GenAI la jumătatea anului 2023. Compania contribuie în prezent la dezvoltarea a două domenii care utilizează această tehnologie: centrele de contact şi customer due diligence, explică Andreea Mihăilescu, analytics IT area lead în cadrul ING Hubs.
Centrele de contact: ING foloseşte chatboţi bazaţi pe inteligenţă artificială de mai mult timp, iar GenAI le poate furniza clienţilor informaţiile de care au nevoie în mod precis şi rapid, reducând în acelaşi timp frecvenţa apelurilor şi timpul de soluţionare a solicitărilor în centrele de contact.
Pentru customer due diligence (CDD), GenAI poate ajuta la reducerea timpului de procesare, a gestionării manuale a fişierelor şi a alertelor, prin colectarea de date din documente sursă nestructurate şi creşterea fluxului de lucru pentru revizuire şi customer outreach.
Noua tehnologie vine cu provocări şi riscuri, prin urmare ING Hubs România adoptă o abordare prudentă şi responsabilă a modului în care valorifică potenţialul AI.
Elementul de noutate:
Prin adoptarea GenAI, ING utilizează o nouă modalitate de abordare şi transformare a proceselor sale tehnologice. ING Hubs România nu contribuie doar la adăugarea unei valori semnificative pentru clienţii grupului prin îmbunătăţirea proceselor, dar rămâne şi o companie inovatoare şi adaptabilă.
Efectele inovaţiei:
GenAI îi permite grupului ING să le ofere clienţilor toate informaţiile de care au nevoie în mod precis şi rapid, reducând în acelaşi timp frecvenţa apelurilor şi timpul de gestionare a solicitărilor în centrele de contact. Cu ajutorul GenAI, ING Hubs România îşi propune să îmbunătăţească şi mai mult calitatea interacţiunilor prin chat cu clienţii.
GenAI poate eficientiza procesul de customer due diligence (CDD), pentru că le permite analiştilor să petreacă mai puţin timp culegând date şi mai mult timp pentru analiza clienţilor. Pentru CDD, GenAI poate ajuta la reducerea timpului de verificare a informaţiilor clienţilor, a gestionării manuale a fişierelor şi a alertelor, prin colectarea de date din documente sursă nestructurate şi creşterea fluxului de lucru pentru revizuire.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro