Fondurile de investitii vor online
De la "World of Warcraft" la retelele sociale precum Facebook sau MySpace si pana la blogurile personale, lumea foloseste mediul online pentru a-si extinde viata reala cu cea virtuala. Este de inteles, astfel, ca tot mai multe start-up-uri isi incep activitatea in acest mediu, pregatite sa ofere instrumente care sa usureze viata online, facand-o mai productiva. Pana si Google se lupta sa transforme in moneda publicitatea video de pe YouTube sau de pe retelele sociale, rugandu-se pentru CPM-uri cat mai ridicate (veniturile totale pentru 1.000 de persoane care vizualizeaza o reclama pe un site).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro