OTP Leasing România - Eliza – asistentul virtual (chatbot-ul) OTP Leasing
Pentru OTP Leasing, unul dintre proiectele cu cel mai mare impact din ultimul an a fost lansarea chatbotului Eliza, care oferă asistenţă 24/7 utilizatorilor website-ului OTP Leasing şi platformei My Leasing.
Descrierea invoţiei:
Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, chatbotul poate fi accesat atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată de client My Leasing, cât şi de către clienţii potenţiali. Clienţii din portofoliul OTP Leasing România au acces prin intermediul Elizei la interogări legate de cont, situaţiile de plată a ratelor, îşi pot realiza împuternicirile de daună şi de ieşire din ţară şi alte activităţi, disponibile 24/7.
Pe website, prin intermediul Elizei, clienţii potenţiali au la dispoziţie diverse simulări de finanţare, campanii de marketing sau răspunsuri la întrebările pe care le au. Eliza are integrări cu diferite platforme de verificări şi informaţii, ce permit răspunsuri rapide pentru utilizatori şi o mai bună interacţiune cu echipa OTP Leasing. De exemplu, consultanţii de vânzări ai OTP Leasing primesc toate informaţiile necesare despre oportunităţile colectate prin intermediul chatbotului, îmbunătăţind timpul de răspuns pentru clienţi.
Elementul de noutate:
Eliza este primul chatbot al unei companii de leasing din România. În prezent, Eliza poate realiza de la oferte personalizate pentru cei interesaţi până la documente personalizate. Chatbotul continuă să înveţe prin interacţiunea cu fiecare utilizator, atât din website-ul www.otp-leasing.ro, cât şi din platforma dedicată clienţilor, My Leasing.
Efectele inovatiei:
Eliza oferă un real suport echipei OTP Leasing. De la cele mai serioase cereri, precum oferte personalizate de leasing financiar pentru companii, până la informaţii despre situaţiile de plată a ratelor, Eliza a răspuns la toate. Fluxurile cel mai frecvent accesate de utilizatori sunt FAQ, oferta personalizată, documentaţie şi acces My Leasing. Unul dintre efectele pe care Eliza le-a produs a fost acela de a oferi clienţilor sau celor potenţiali posibilitatea de realiza oricând şi de oriunde actvităţile de care au nevoie în relaţia cu compania noastră. Astfel, chatbotul oferă o soluţie de automatizare utilă în mod self-service pentru clienţi şi consultanţii de vânzări OTP Leasing.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro