White Image | WLM e-interactive
WLM e-interactive este prima soluţie de gestiune a comunicării prin e-mail care permite implementarea şi trimiterea de e-mailuri dinamice care duc interacţiunea utilizatorului la un alt nivel, pe baza tehnologiei AMP.
Descrierea inovaţiei:
Peste 319,6 de miliarde de emailuri sunt trimise în fiecare zi şi emailul este pilonul multor fluxuri de lucru pentru consumatori şi companii. Cu toate acestea, conţinutul este încă limitat – mesajele sunt statice, pot oferi informaţie deja depăşită de noutăţile apărute şi nu pot fi acţionate fără deschiderea unui browser. Tehnologia AMP folosită în soluţia WLM e-interactive urmăreşte să îmbunătăţească şi să modernizeze experienţa emailului prin suport suplimentar pentru conţinut dinamic şi interactivitate, menţinând în acelaşi timp utilizatorii în siguranţă. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt Andrei Georgescu şi Graţiela Lupu, cofondatorii White Image.
Elementul de noutate:
WLM e-interactive permite plasarea comenzilor direct din e-mail, fără a mai fi nevoie de accesarea magazinului online, aducând achiziţia mult mai aproape, în sensul că permite crearea premizelor pentru finalizarea comenzii. De exemplu, permite selecţia mărimii de pantof dorită, a culorii, a numărului de produse comandate, dar şi aducerea în e-mail a linkului de plată pentru finalizarea comenzii. Plata rămâne să fie făcută în pagina procesatorului de plăţi sau a magazinului dacă are implementate standardele de securitate pentru plată, însă avantajul principal este că utilizatorul este direcţionat în pagina de plată. De asemenea, actualizează orice schimbare de informaţie în timp real, de exemplu preţ modificat sau produs disponibil/indisponibil odată cu vânzarea acestuia în magazinul online. Tehnologia permite şi crearea de chestionare direct în corpul emailului, introducea de meniuri sau text expandabil, carusele care ar putea prezenta mai bine un produs sau mai multe alternative de vânzare. În acelaşi timp, soluţia oferă clienţilor posibilitatea de a scrie comentariile/review-urile direct din e-mail.
Efectele inovaţiei:
Tehnologia creşte rata de click cu 57%, probabilitatea de achiziţie cu până la 60-70%, respectiv creşte vânzările cu peste 60%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro