100 TINERI MANAGERI DE TOP - Oana Botolan Datki, Consulteam România
Compania pe care a înfiinţat-o este partenerul Mercer şi Tack International în România, iar din 2007 Oana Datki stabileşte viziunea şi strategia Consulteam România, cât şi strategia regională pentru divizia de consultanţă a grupului.
"Am lucrat de la 18 ani în diverse domenii, de la organizare de târguri şi expoziţii la profesor de limba engleză sau consultant pe proiecte Phare", spune Oana Datki. După ce a terminat facultatea, a lucrat într-un cabinet de avocatură şi apoi într-o companie de brokeraj de asigurări în calitate de consultant pe zona de beneficii pentru angajaţi, pentru ca, în cele din urmă, să se oprească la domeniul consultanţei de resurse umane, training şi executive search. Consulteam a fost iniţial un proiect antreprenorial pe care Datki l-a iniţiat după mai mulţi ani petrecuţi în mediul corporatist. Trecerea de la un sistem la altul a fost un act de curaj în sine. "Cred că a fost cea mai mare provocare a carierei mele. Am avut o perioadă de adaptare în care a trebuit să mă redescopăr şi să reinventez modul în care luam decizii şi mi le asumam. Fiecare victorie are însă acum o valoare mult mai personală şi apreciez altfel orice efort", povesteşte Datki. Compania pe care a înfiinţat-o este partenerul Mercer şi Tack International în România. În plus stabileşte şi monitorizează performanţa companiei în tot ceea ce înseamnă vânzările pentru cele trei linii de business. Se implică în continuare în mod direct în proiectele derulate de companie, fie că este vorba de consultanţă, cursuri pe zona de resurse umane sau executive search.
Este la fel de organizată şi în ceea ce priveşte planurile pentru anii următori. Pe termen scurt vrea să crească şi să dezvolte capabilităţile echipei pentru a atinge obiectivele de lansare a noilor linii de business, cât şi a celor financiare până la sfârşitul anului. "Am demarat deja acest proces şi sunt în grafic. Tot pe termen scurt am de gând să încep încă o şcoală şi am mai multe variante pe care le iau în considerare", spune Oana Datki. Pe termen mediu planurile sunt mai ambiţioase şi vizează, pe de o parte, dezvoltarea în Bucureşti şi în restul oraşelor în care activează deja şi, pe de altă parte, extinderea în ţările din jur în care nu au deschis încă birouri, dar şi o posibilă achiziţie. "Pe termen lung am multe planuri, atât personale, cât şi de business, şi lucrez la rafinarea lor permanent'', conchide Datki.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro