A intrat în antreprenoriat în 2008, iar acum conduce o companie cu 150 de angajaţi şi patru domenii de activitate
Ioan Iacob a intrat în antreprenoriat în 2008, împreună cu un partener şi prieten din copilărie, iniţial Qualitance fiind destinată consultanţei de testing. „Aveam deja ceva experienţă în industrie, lucrasem şi în nişte start-up-uri americane, lucrasem şi în corporaţii şi am decis OK, vrem să facem o companie care să schimbe ceva la modul în care se livrează software-ul. Şi punctul din care ni s-a părut nouă normal sau cel mai uşor pentru noi la momentul respectiv să plecăm era din zona asta a calităţii sau a controlului calităţii. Şi probabil şi pentru că e zona care te expune cel mai mult la «the big picture», cum spun americanii, a cum se construieşte software-ul şi în care vezi foarte multe corelaţii, înţelegi de ce unele proiecte funcţionează, de ce alte proiecte nu funcţionează, poţi să faci tot felul de legături.“
Qualitance a funcţionat în zona respectivă câţiva ani, după care am început să intre şi în zone adiacente; în prezent înseamnă circa 150 de angajaţi şi patru domenii de activitate: servicii independente de testare, product development, application management and operations, iar în al patrulea rând, împreună cu o organizaţie din San Francisco, „ceva care se cheamă curated innovation“ - companiile sunt învăţate să inoveze.
Ioan Iacob este absolvent de Politehnică şi şi-a completat studiile la Carnegie Mellon University. Înainte de Qualitance a lucrat pentru UBISoft şi Gameloft, în producţia de jocuri, dar şi pentru companii cum sunt Blazent, Adobe sau IBM.
Spune că unul dintre cele mai grele proiecte la care au lucrat colegii săi a fost pentru un client care lucra cu companii care aveau un potenţial financiar de zece trilioane de dolari. Compania încercase să-şi construiască un sistem, cu furnizori high-cost din Statele Unite şi low-cost din China şi India şi cheltuise câteva milioane de dolari. Era ultima încercare, şi în doar trei luni aveau produsul pe masă. „Pentru ei a fost ceva incredibil, nu le-a venit să creadă că a apărut cineva care a fost capabil ca în trei luni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro