Cele mai puternice femei din România: Dora-Anca Popeneciu, iStyle Bucharest
Dora-Anca Popeneciu a absolvit Facultatea de Automatică şi Calculatoare, promoţia 1979 (top10).
Începând din '91 până în '99, a fost sales manager în cadrul distribuitorului Apple în România. În urmă cu 14 ani a lansat primul Apple Center din România şi din zona central-estică a Europei, la acea vreme MacGallery; din iunie 2006 MacGallery devine iStyle, Apple Premium Reseller. Este director general şi acţionar iStyle (Mac Gallery) din 1999. "A fi femeie în business este foarte greu, dar nu imposibil. Sunt situaţii în care a fi femeie e în favoarea ta, dar ai obligaţia de a fi pe fază: este foarte greu să conduci o echipă preponderent masculină în lumea IT-ului."
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Business Magazin: Ce stil de conducere aveţi?
Mă consider parte a echipei, îmi place ceea ce fac şi vreau să-i molipsesc pe toţi cu pasiunea mea pentru lumea Apple: colegi, clienţi, parteneri. Aş putea continua la nesfârşit.
Business Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Diplomaţia, exact ca şi în cazul unui bărbat. Cred despre mine că sunt hotărâtă, am energie şi sunt atentă la argumente logice, încerc întotdeauna să-i ascult şi să-i înţeleg pe ceilalţi. Fiecare dintre noi trebuie să câştigăm încrederea şi respectul celorlalţi, muncind mai mult; sunt convinsă că puterea exemplului funcţionează. Sunt adepta militantă a consolidării echipei în special şi a muncii în echipă în general. Din păcate sistemul de învăţământ şi educaţia îi face pe români să lucreze bine individual şi mai puţin în echipă, dar sunt optimistă: în timp, învaţă.
Business Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate?
Vizualizez una dintre ele: la ţară, în Subcarparţi, eventual la o partidă prelungită de poker cu prieteni de-o viaţă, dar nu mi se întâmplă să ajung prea des.
Business Magazin: Branduri preferate?
Stilul clasic "with a twist" pentru haine; în ce priveşte parfumul, acum prefer Abercrombie & Fitch dar nu ştiu exact care dintre ele. Accesorii? Ceasul. Pe restul, de obicei le uit.
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul va fi disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană