Cu o echipă de doar zece oameni, Cristian Gîlmeanu a generat în 2012 vânzări de 40 milioane de euro
Prin mâinile lui Cristian Gîlmeanu au trecut anul trecut 40 de milioane de dolari. Sunt veniturile departamentului de vânzări pe segmentele corporate, enterprise şi sectorul public ale diviziei Printing & personal systems din HP.
Conduce o echipă de zece oameni care a generat anul trecut vânzări cumulate de peste 40 de milioane de dolari de la clienţii mari din segmentele corporate, enterprise şi sectorul public. „Clienţii cu care mă mândresc cel mai tare nu sunt doar cei mai mari cumpărători de tehnologie HP dintr-un an, ci mai degrabă cei care revin an de an sau care semnează contracte multianuale de servicii la cheie„, spune Cristian Gîlmeanu.
La HP lucrează din 2001, după puţin peste un an petrecut la Comsteel Industries, când a fost cooptat în mica echipă de la acea vreme a companiei americane pentru administrarea proiectului HP LookINteractive Center (HP Demo Center). „După fix «o duzină de ani», coordonez acum echipa tehnică şi de vânzări în segmentele corporate, enterprise şi sectorul public (CEP) din departamentul printing & personal systems (PPS)", explică managerul. Concret, munca lui presupune vânzarea de imprimante, computere, accesorii, consumabile, dar şi servicii şi soluţii IT la cheie către clienţii mari şi foarte mari.
„Un business care însemnă aproximativ 40% din vânzările totale ale PPS", dimensionează Gîlmeanu. Spune despre perioada premergătoare crizei că a fost unul dintre cele mai dificile momente din cariera lui. „Era o vreme în care proiectele antreprenoriale de aproape orice fel abundau de rezultate rapide, ceea ce m-a făcut să mă îndoiesc de calea şi industria alese", povesteşte el. Asta pentru că a avut şi el, la un moment dat în anii ’90, o mică afacere de fotografie, la care a renunţat când a intrat în echipa HP, unde, în perioada de boom de dinaintea crizei, avea să se simtă captiv al unui sistem de contacte pe cât de gordian, pe atât de restrâns doar la partenerii de vânzări ai HP.
„Aveam nevoie de oxigen, iar întoarcerea la antreprenoriat era una din opţiuni, însă am ales atunci să investesc nu în propria afacere, ci într-un program de EMBA", spune Gîlmeanu, care, după ce a absolvit Universitatea Bucureşti şi a urmat şi un master acolo, şi-a continuat studiile printr-un MBA la Kennesaw State University – Michael J. Coles College of Business din SUA şi prin EMBA-ul de la Asebuss, între 2007 şi 2009.
Cristian Gîlmeanu
HEWLETT-PACKARD
FUNCŢIE director de vânzări pe segmentele corporate, enterprise şi sectorul Public în cadrul diviziei printing & personal systems
VÂRSTĂ 36 de ani
VENITURI 2012 N/A
ANGAJAŢI 443
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro