În cei zece ani petrecuţi la UPC, Tiberius Popa a trecut de la Account manager la B2B Sales Director

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 05 februarie 2014 1356 afişări

La 34 de ani, Tiberius Popa conduce operaţiunile companiei de telecomunicaţii UPC România pe segmentul clienţilor de business.

În cei zece ani petrecuţi la UPC, Tiberius Popa a trecut de la Account manager la B2B Sales Director

Din poziţia de director UPC Business Services pe care o ocupă de la jumătatea anului trecut, principalele lui responsabilităţi sunt punerea în aplicare a strategiei şi coordonarea activităţilor de vânzări şi marketing, dar şi de suport pentru această categorie de clienţi.

Povestea lui Tiberius Popa în industria telecom a început în septembrie 2002, când s-a angajat la Astral Telecom, companie preluată ulterior de UPC România. „În aceşti peste zece ani, am ocupat diverse funcţii în zona de vânzări, de la account manager, area sales manager, regional sales manager, wholesale manager şi, de la sfârşitul anului 2010, B2B sales director", rezumă managerul experienţa sa profesională.

Popa coordonează o echipă formată din 120 de oameni cu responsabilităţi în zonele de vânzări, marketing, suport, dezvoltare de produse şi project management.

Departamentul pe care îl conduce acum este unul dintre furnizorii mari de comunicaţii pentru mediul de afaceri de pe plan local, întrucât reţeaua de fibră optică şi cablu a companiei acoperă peste 80 dintre cele mai importante oraşe din ţară, iar portofoliul de servicii este adaptat atât pentru firme mici şi mijlocii, cât şi pentru multinaţionale sau companii autohtone. În 2012, segmentul de clienţi de business al UPC a înregistrat o creştere a veniturilor de aproape 20% comparativ cu anul precedent, spune executivul, fără a da însă cifre exacte. Absolvent al Universităţii MediaPRO, specializarea Business Management şi masterand în management la Business School of Management şi în marketing şi finanţe la Academia de Studii Economice din Bucureşti, Tiberius Popa şi-a clădit întreaga carieră exclusiv la UPC.

Cel mai greu moment a fost pentru el preluarea responsabilităţilor pentru toate canalele de vânzări ale companiei pe segmentul clienţilor de business la începutul lui 2011, pentru că a trebuit să refacă echipa şi să stabilizeze businessul. Spune că apreciază şi încurajează antreprenoriatul, dar „în cazul meu rămân antreprenor în compania unde lucrez".


Tiberius Popa

UPC ROMÂNIA

FUNCŢIE director UPC business services

VÂRSTĂ  34 de ani

VENITURI 2012 100,9 milioane de euro

ANGAJAŢI 1.500

Urmărește Business Magazin

/lideri/in-cei-zece-ani-petrecuti-la-upc-tiberius-popa-a-trecut-de-la-account-manager-la-b2b-sales-director-12026379
12026379
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.