Lucia Costea, cofondator şi CEO Secom: Voinţa, autodisciplina, spiritul orientat către acţiune, perseverenţa de a face performanţă şi preocuparea constantă de a mă dezvolta personal şi profesional sunt atuurile care mi-au ghidat şi susţinut evoluţia în carieră
Carte de vizită:
►Lucia Costea a intrat în businessul cu suplimente alimentare, ceaiuri şi produse cosmetice, împreună cu soţul său, Andrei Costea, încă din studenţie, când cei doi s-au cunoscut şi au decis să construiască împreună Secom.
►În prezent, compania are în portofoliu circa 500 de produse distribuite pe trei categorii, şi anume suplimente alimentare, cosmetice alimentare şi ceaiuri. Pe lângă cele 13 magazine pe care Secom le deţine, produsele companiei se găsesc şi în circa 8.000 de magazine ale partenerilor.
►Compania Secom a încheiat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane euro, în creştere cu 21% faţă de 2018.
►Pe antreprenorii aflaţi la început de drum îi sfătuieşte să construiască un business într-un domeniu pentru care au un interes autentic, de care sunt pasionaţi, să îşi facă un plan de afaceri temeinic, să aibă încredere să apeleze la consultanţi externi cu o viziune obiectivă şi experienţă testată prin prisma colaborării cu diverse companii.
Profilul Luciei Costea a apărut în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA - EDIŢIA 2020.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro