Mariana Miriţă: Fiecare etapă te ajută să devii mai bun la locul de muncă, să capeţi încredere în tine şi să te bucuri de succes
Cred că jobul ideal este... cel pe care îl faci cu plăcere, care te motivează şi îţi aduce valoare şi energie. În plus, îţi permite să păstrezi echilibrul între viaţa personală şi cea profesională.
Cred că stilul meu de management este... definit de atitudinea pozitivă, adaptabilitatea la schimbare, cât şi încurajarea şi susţinerea permanentă a echipei în îndeplinirea obiectivelor.
Mentorii mei sunt... persoane atât din perioada studiilor, cât şi colegi pe care îi admir. Sunt norocoasă că i-am întâlnit şi că am putut învăţa de la fiecare în parte câte ceva şi sunt recunoscătoare pentru că toate acestea au avut o contribuţie importantă în formarea şi evoluţia mea profesională.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este... că fiecare etapă te ajută să devii mai bun la locul de muncă, să capeţi încredere în tine şi să te bucuri de succes.
O mare parte din timpul meu liber o aloc... familiei, băieţelului meu în special. După fiecare zi de muncă el este cel care mă ajută să mă deconectez şi să îmi concentrez atenţia asupra activităţilor şi lucrurilor pe care le facem împreună.
Vârstă: 35 de ani
Funcţie: Head of Credit Management
Companie: MOL România
Studii: Universitatea „Valahia”, Târgovişte – Master în Management Bancar şi Asigurări, Facultatea de Finanţe-Bănci
Numărul colegilor din echipa sa: 2
Experienţă: Şi-a început cariera la MOL România acum 12 ani, în cadrul departamentului de relaţii cu clienţii, unde a lucrat aproximativ şase luni. A continuat apoi în departamentul de credit management pe diferite poziţii: Debit Collection Officer, Credit Controller, iar din 2016 se ocupă de coordonarea departamentului de creditare al MOL România.
Obiective în prezent: Împreună cu colegii de echipă, ne concentrăm pe găsirea de soluţii de automatizare şi eficientizare a procesului de acordare a limitelor de credit pentru clienţii persoane juridice. Această soluţie ne va permite să alocăm mai mult timp pentru expunerile cu valoare mare, care necesită o analiză amănunţită, atât din punct de vedere financiar, cât şi comercial. Monitorizăm constant portofoliul de clienţi pe care îi credităm, astfel încât să putem reacţiona cu agilitate şi profesionalism la orice schimbare. Departamentul de credit management este un departament suport pentru business şi, de fiecare dată, încercăm să găsim cele mai bune soluţii pentru colegii noştri din vânzări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro