Monica Udrescu coordonează strategia de vânzări a Raiffeisen Bank pentru afacerile de până în 5 milioane euro
Ca director executiv pentru Aria IMM, Monica Udrescu se ocupă de dezvoltarea şi aplicarea strategiei de vânzări pentru clienţii cu afaceri de până la 5 mil. euro, incluzând segmentul profesiilor liberale, precum şi de stabilirea politicii de creditare pentru aceste segmente.
Echipa pe care o coordonează ierarhic este formată din peste 45 de angajaţi, iar pe lângă aceasta acoperă coordonarea pe linie funcţională a unei echipe de vânzări de peste 200 de oameni. „Apreciez poate cel mai mult la oameni iniţiativa şi proactivitatea şi asta cred că se reflectă şi în stilul meu de management. Îmi doresc şi încurajez echipa să-şi asume responsabilităţi şi să ia decizii, iar când apare o problemă nouă căreia nu ştim cum să-i dăm de cap, organizăm un «brainstorming» ad-hoc", declară Monica Udrescu.
Adaugă că are standarde de calitate înalte şi că nu de puţine ori i s-a reproşat că este exigentă, însă „nu ascund că este măgulitor de fiecare dată când un membru al echipei este promovat şi reuşeşte o perfomanţă peste medie".
A absolvit ASE, Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale şi un EMBA ASEBUSS-Kennesaw State University, iar în banking a intrat în 1997: a fost manager de relaţie la ING Bank România pentru clienţii corporate, apoi manager de risc de creditare pentru clienţii corporativi şi de retail. În 2004 se mută la Raiffeisen Bank România, ca director de risc pentru corporaţii şi IMM, iar din 2007 ocupă funcţia actuală. „Cea mai grea decizie pe care am luat-o în carieră a fost aceea de a reveni din zona de risk management în zona de vânzări. Nu a fost deloc uşor să părăsesc o echipă performantă şi experimentată, sudată şi frumoasă, pentru a prelua responsabilităţi destul de diferite şi într-o mare măsură complet noi„, comentează ea. N-a regretat însă, „pentru că rezultatele nu au întârziat să apară, iar echipa nouă s-a închegat în mod firesc şi este, în ziua de azi, cel puţin la fel de frumoasă ca precedenta".
În opinia ei, profilul unui tânăr manager trebuie să cuprindă spirit de iniţiativă, abilităţi de comunicare, capacitate de decizie, curaj şi curiozitate de a încerca metode noi şi o dorinţă pronunţată de autodezvoltare.
Toate acestea trebuie însoţite de „respect şi responsabilitate faţă de echipă, faţă de organizaţie şi comunitate şi, de ce să nu recunoaştem, capacitate de muncă, răbdare şi înţelepciunea de a învăţa din greşeli".
Monica Udrescu
RAIFFEISEN BANK ROMÂNIA
FUNCŢIE director executiv Aria IMM
VÂRSTĂ 39 de ani
ACŢIONARIAT Raiffeisen Bank International AG (RBI)
ACTIVE 2012 24 mld. lei
PROFIT NET 2012 397 mil. lei
ANGAJAŢI 2012 5.500
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro