Povestea femeii care a adus succesul unor mărci precum Fulga, Zuzu sau Rarăul

Postat la 11 iunie 2017 1245 afişări

Renumele pe care l-au câştigat în piaţă mărcile Fulga, Zuzu sau Rarăul se leagă strâns de deciziile Cristinei Miclea, care lucrează de aproape 11 ani în cadrul producătorului de lactate Albalact; mai mult de jumătate din această perioadă a ocupat funcţia de director de marketing.

Povestea femeii care a adus succesul unor mărci precum Fulga, Zuzu sau Rarăul

Albalact face parte din grupul Lactalis, cea mai mare companie din industria lactatelor la nivel mondial. Raportările financiare IFRS arată că Albalact a înregistrat la 30 septembrie 2016 un venit net consolidat de aproape 367 milioane de lei, cu 17,29% mai mare decât în perioada similară din 2015. Profitul net la sfârşitul celor trei trimestre din 2016 a ajuns la 23,8 milioane de lei.

În afara carierei, Cristina Miclea are mai multe pasiuni. „Călătoriile şi drumeţiile la munte mi-au plăcut întotdeauna. Vara, multe dintre weekenduri sunt dedicate drumeţiilor la munte. Grădinăritul e o preocupare pe care am descoperit-o de câţiva ani; la început a fost o încercare - am plantat câteva răsaduri de roşii, pur şi simplu de curiozitate.” Încurajată de rezultate, a dedicat tot mai mult timp grădinăritului, iar „astăzi, am o grădină de legume în sensul adevărat al cuvântului, câţiva pomi fructiferi şi, desigur, multe flori, în special lalele şi trandafiri”.

Cristina Miclea consideră că în ultimii ani implicarea oamenilor de afaceri în societate a crescut îmbucurător şi, spune ea, „satisfacţia este cu atât mai mare, cu cât aceşti oameni importanţi nu aduc doar putere financiară, ci şi experienţă şi expertiză. M-aş bucura însă dacă s-ar renunţa complet la interesele personale sau de circumstanţă sau de grup şi dacă ar exista o mai mare unitate şi coordonare, astfel încât proiecte reale, importante să fie susţinute cu o anumită coerenţă şi constanţă şi astfel să fie acoperite mai multe domenii”.

Dacă ar fi preşedinte, spune Cristina Miclea, „aş lupta pentru depolitizarea instituţiilor statului şi, mai ales, a celor strategice. Dar asta ar fi o luptă complexă şi îndelungată, de ani de zile, nu doar de o zi”.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.