Povestea omului care a creat o afacere de milioane de euro în România din vânzarea unui singur produs care costă 5 lei
„Vrem ca 5 To Go să devină şi un lider regional, cred că putem fi un jucător important în tot ce înseamnă cafea: şi vânzare, şi locaţie."
Carte de vizită:
►Radu Savopol a lansat, alături de Lucian Bădilă, primul lanţ de cafenele axat pe conceptul de cafea la preţ fix.
►De profesie designer de interior şi pasionat de arhitectură, şi-a început parcursul în HoReCa printr-un pub în Sinaia, inspirat de bunicul lui, devenit personaj central al poveştii afacerii sale, Old Nick fiind porecla bunicului.
►Reţeaua 5 To Go a fost fondată în 2015, iar acum este cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est şi al 23-lea cel mai extins jucător pe piaţa de profil din Europa şi Orientul Mijlociu; este şi cea mai accesată franciză din România, cu circa 150 de unităţi.
►În 2019, a preluat businessul Cereal Crunch, lansat în urmă cu doi ani, alături de Lucian Bădilă şi Andrei Alecu.
►Anul acesta, lanţul de cafenele 5 To Go a început un parteneriat cu lanţul german de hipermarketuri Kaufland şi a deschis o primă unitate într-unul unul dintre hipermarketuri, de unde urmează să dezvolte parteneriatul.
Profilul lui Radu Savopol a apărut în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA 2020. El ocupă locul 25 în acest clasament, în urma voturilor primite de la reprezentanţii mediului românesc de afaceri.
CITITI SI MATERIALELE
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro