BUSINESS Magazin la ProTV
Din noiembrie 2007, Olivia Steer aducea BUSINESS Magazin la ProTV. În fiecare duminică la ora 10 dimineaţa, după ştirile ProTV, puteaţi afla ce se petrecea în culisele lumii afacerilor de succes. Cei care voiau să se lanseze în afaceri aveau astfel ocazia să prindă ponturi la cald de la cei mai buni în domeniu.
Emisiunea „BUSINESS Magazin“, a cărei primă ediţie a fost difuzată în 25 noiembrie 2007, a fost structurată în trei părţi. „În prima parte vom vedea cum face afaceri un businessman cu notorietate, de calibru mare, povestea fiind centrată pe personaj. A doua parte relevă povestea unei afaceri aflată pe un trend ascendent, pornită de la zero de către un om obişnuit, cu resurse modeste şi care poate constitui un exemplu pentru orice român dornic să se lanseze în afaceri“, declara realizatoarea Olivia Steer. După ce vedeaţi cum se fac banii, a treia parte a emisiunii vă arăta şi cum îi puteţi cheltui: hobby-uri şi distracţii, de lux sau mai puţin exclusiviste, şi alte modalităţi de a cheltui banii pe produse şi servicii de calitate.
Invitaţii emisiunii au fost oameni de afaceri, „scumpi“ şi „grei“, pentru care succesul nu mai avea niciun secret nedescoperit. În prima emisiune, spre exemplu, a fost Gică Popescu, fostul mare internaţional român, la cârma propriei afaceri din domeniul imobiliar. El a fost surprins, la masa negocierilor, în mijlocul unei tranzacţii de anvergură, privind un teren de câteva zeci de mii de metri pătraţi. Ionut Olteanu este un alt caz de succes, care in urmă cu câţiva ani pornise de la zero o afacere cu flori, iar în 2007 ajunsese lider de piaţă pe domeniul lui.
„Emisiunea reprezintă, de fapt, un format mult mai accesibil pentru publicul revistei noastre. Aceleaşi poveşti de succes vor fi transpuse şi pe micul ecran, pentru o categorie mult mai largă de public. Va fi foarte interesant, de la structură până la modul în care informaţiile sunt «împachetate» şi transmise telespectatorilor“, spunea Ionut Bonoiu, redactor-şef al revistei BUSINESS Magazin în 2007.
Emisiunea „BUSINESS Magazin“ se adresa unui segment larg de public, prin intermediul unui limbaj accesibil, cu termeni economici explicaţi, iar poveştile despre oameni şi afacerile lor erau montate viu, în genul reportajelor de lifestyle. Noul proiect reprezenta o provocare pe care Olivia Steer o aştepta de mult timp, mai ales că nu a fost numai prezentatoarea emisiunii, ci şi realizatoarea ei: „Stau cu urechile ciulite şi mă las inspirată de ce văd, aud şi citesc. Avantajul unei astfel de emisiuni e că subiectele îţi sar singure în cale. Niciun om de business căruia îi merg strună afacerile n-are cum să rămână necunoscut. În umbră, poate, dar nu necunoscut“.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro