Nisa post-productie

Postat la 11 martie 2006 3 afişări

Perfectiunea detaliului si preturile scazute sunt motivele cel mai des invocate pentru cresterea pietei de post-productie.

Nisa post-productie

Perfectiunea detaliului si preturile scazute sunt motivele cel mai des invocate pentru cresterea pietei de post-productie.

  • se tinde spre perfectiunea finisajului 
  •  productia de reclame creste cu o medie de circa 15% pe an
  • exista clienti mari dispusi sa cheltuie pentru calitate
  • preturile sunt cu 50-70% mai ieftine in Romania fata de alte tari
  • piata este atractiva pentru agentiile si clientii straini 
  • au inceput sa apara investitori straini

 

Post-productie de calitate


Principalele "ingrediente" ale unei editari performante:

  • sunete montate sincron cu imaginea
  • filmarea reala editata in combinatie cu grafica
  • post-sincron-ul de dialog 
  • post sincron-ul de zgomote
  • eliminarea totala a zgomotelor din montaj
  • animatia de ultima ora (3D)

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Nisa post-productie
/media-marketing/nisa-post-productie-976588
976588
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.