(P) KUMA România - 20 de ani cu reputaţie pe piaţa proiectelor pentru baie şi bucătărie

Postat la 30 mai 2019 81 afişări

Domeniul home&deco evoluează constant, iar acest lucru se datorează, mai ales, companiilor care dau importanţă calităţii, designului, cu scopul de a realiza proiecte moderne.

(P) KUMA România - 20 de ani cu reputaţie pe piaţa proiectelor pentru baie şi bucătărie

KUMA România este o astfel de companie, un producător de top, care oferă soluţii personalizate pentru baie, bucătărie şi spaţii publice, aducand designul scandinav aproape de consumatorul european în general şi cel român, în special. KUMA se implică activ în dezvoltarea de concepte moderne la nivel global, iar în România face acest lucru, cu success, de 20 de ani, găsind întotdeauna formula ideală pentru amenajări bazate pe confort şi un stil particular, distinctiv. Acest lucru este confirmat şi de creşterea cifrei de afaceri în 2018, cu 10% faţă de anul 2017, demonstrând astfel că este o companie din ce în ce mai apreciată în rândul consumatorilor.

Având în vedere că în România există un potenţial semnificativ în ceea ce priveşte comercializarea produselor care respectă cele mai înalte standarde de calitate, KUMA produce local, lavoare, căzi de baie, blaturi pentru bucătărie cu chiuvetă turnată continuu în blat, cu ajutorul unor tehnologii inovatoare şi manoperă 100% românească, designul fiind de inspiraţie scandinavă. KUMA a reuşit să devină un brand aflat în preferinţele consumatorului, tocmai prin soluţiile personalizate pe care le oferă. Clienţii pot alege din peste 80 de forme de boluri, 10 grupe de material şi peste 75 de culori, toate produsele având certificare europeană şi declaraţii de performanţă. De asemenea, în sectoarele ospitalităţii, spaţiilor publice şi rezidenţiale,  KUMA este alături de designeri pentru a gestiona proiecte complete.

Unul dintre principiile de bază ale companiei este acela că nicio echipă nu poate funcţiona şi avea rezultate dacă accentul nu este pus, în primul rând, pe confortul şi buna instruire a angajaţilor. În prezent KUMA are 120 de angajaţi, cu 15% mai mulţi decât media anului 2017. KUMA se preocupă ca toţi angajaţii să fie instruiţi, iar apoi investeşte constant în perfecţionarea competenţelor acestora. Probabil că aceasta este cheia succesului de până acum a companiei KUMA, deoarece dacă angajaţilor li se acordă atenţia cuvenită, atunci şi ceea ce produc este la cel mai înalt standard de calitate.

2019 este un an special pentru KUMA, în August compania sărbătorind 20 de ani de când a început efectiv producţia în România. Este un an “ambiţios”, în care KUMA şi-a propus realizarea unei cifre de afaceri de 5,8 mil Euro şi un profit pe măsură. KUMA estimează că această creştere de 22% faţă de 2018 se va realiza, în special, din vânzările pe piaţa de proiecte pentru hoteluri, spitale, şcoli în Romania şi Peninsula Scandinavă.

La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piaţa proiectelor de a fi proactivă în crearea preferinţei pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanţului valoric. Acest lucru se materializează prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectură, prin participarea la târguri şi evenimente de profil şi prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare sau din ceramică, de calitate inferioară din China sau Turcia.

KUMA va termina în 2019 extinderea fabricii şi retehnologizarea anumitor linii de producţie, un plan care va da o mai mare flexibilitate producţiei atât în ceea ce priveşte lavoarele custom made pentru proiecte, dar şi lavoarele standard cerute de către producătorii de mobilier sau direct de retail.

Be Different, Choose Design, Choose KUMA20

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi www.kumaromania.ro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
proiecte,
romania,
baie,
bucatarie,
piata,
calitate

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.