”Trăim într-o lume conectată în permanenţă. Nu ne putem imagina o zi în care să nu avem acces la internet”

Postat la 26 octombrie 2017 1282 afişări

Teilor a devenit în câţiva ani unul dintre brandurile locale cele mai cunoscute, un business construit în jurul pasiunii pentru pietre preţioase, în care detaliile fac diferenţa.

”Trăim într-o lume conectată în permanenţă. Nu ne putem imagina o zi în care să nu avem acces la internet”

Afacerea pornită de Florin Enache în 1998 cu un magazin pe strada Teilor din Piteşti a crescut între timp la 27 de magazine, dar dincolo de prezenţa fizică, un rol esenţial în dezvoltarea businessului l-a avut prezenţa online a brandului şi posibilitatea de a folosi internetul în gestionarea unor zone ale afacerii.

”Astăzi, întreaga lume este conectată, iar online avem oportunitatea să promovăm imaginea unui brand puternic, de încredere prin prezentarea detaliată a produselor, serviciilor şi locaţiilor noastre. Mediul online ne oferă oportunităţi pe care, ca brand, nu le putem obţine, indiferent de cât de bine poziţionată ar fi oricare dintre locaţiile noastre.  Ne bucurăm de o viteză foarte bună a internetului, lucru care ne ajută atât în gestionarea tuturor operaţiunilor ce ţin de administrarea stocurilor, cât şi în prezentarea detaliată a produselor şi menţinerea unei legături strânse cu toţi cei care aleg să ne viziteze atât online, cât şi offline”, povesteşte Horaţiu Vasilescu, director executiv al lanţului de bijuterii. Soluţia aleasă de reţeaua Teilor pentru a acoperi toate aceste nevoi este varianta de internet fix cu fibră optică oferit de Vodafone România, care asigură până la 1Gbps viteză, în bandă simetrică, atât download, cât şi upload. Dincolo de zona administrativă, prezenţa online a brandului îi asigură reţelei de bijuterii vizibilitate, facilitarea interacţiunii cu clienţii, posibilitatea de a oferi informaţii detaliate legate de produse şi servicii, dar şi atingerea obiectivelor de vânzare.

În acelaşi timp, serviciul oferit de Vodafone România ajută compania să îşi eficientizeze operaţional echipa şi să automatizeze anumite procese uzuale, ceea ce înseamnă mai mult timp pentru relaţionarea cu clienţii. ”În businessul nostru totul este interconectat şi updatat constant. Investim mult atât în promovare, cât şi în calitatea interacţiunii şi a comunicării umane între consilierul de vânzări şi client. Din acest motiv, am ales ca multe dintre procesele uzuale care se desfăşoară în cadrul locaţiilor Teilor să fie automatizate şi să beneficieze de o conexiune rapidă, astfel încât timpul şi atenţia noastră să se îndrepte strict către dorinţele clienţilor noştri”, spune Horaţiu Vasilescu.

Pentru companii, unul dintre avantajele aduse de pachetul de  internet prin fibră optică de la Vodafone România este accesul printr-o conexiune permanentă, rapidă şi sigură, oriunde s-ar afla sediile sau punctele de lucru. ”Nu ne putem imagina o zi în care să nu avem acces la informaţii legate de ceea ce se întâmplă în interiorul mecanismului Teilor. Suntem dependenţi de această conexiune virtuală, cu reverberaţii puternice în orice latură a businessului nostru”. Prin oferta Vodafone România, indiferent de condiţiile reţelei sau încărcare, utilizatorii au mereu aceeaşi viteză de transfer, iar fibra optică ajunge până în punctele de lucru solicitate (tehnologie FTTH/FTTB).

În plus, în ultimii ani mediul de business a devenit conştient de importanţa pe care o are securitatea datelor asupra afacerilor companiei şi siguranţei angajaţilor, iar alegerea unui provider de încredere pentru serviciile de internet se află pe lista de priorităţi a oricărui antreprenor.

Internetul a schimbat în ultimii ani radical modul de a face business, de a promova un produs, de a ajunge la clienţi. Iar într-o lume a vitezei, internetul fix în sine nu mai este suficient. Diferenţa o face viteza garantată şi calitatea reţelei de fibră optică.

”Internetul este o bancă infinită de informaţii de care trebuie să profităm la maximum. Online totul este transparent şi vizibil, fiecare cerere, întrebare, gând legat de produsul tău contează şi contribuie la construirea poziţiei brand-ului atât în plan fizic, cât şi virtual”, a adăugat directorul executiv al bijuteriilor Teilor, reţea care vrea să se extindă anul viitor cu minim trei magazine.

Articol cu conţinut publicitar

Descoperă mai multe despre internetul fix de la Vodafone aici

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.