Cum se vede Champs-Elysees dupa 100 de ani de Renault (GALERIE FOTO)
Pe una dintre cele mai scumpe artere din lume circulau, in 1910, calesti trase de cai. Odata cu aparitia primelor masini, producatorii de automobile si-au deschis pe bulevard magazine care sa se impuna in ochii trecatorilor: pentru ca vestul Parisului era mai bogat si atragea mii de turisti zilnic.
Bertrand Etienne, oficial al companiei Renault, il numeste simultan "teatrul distractiilor" si "cel mai important pol al afacerilor din Franta". Practic, magazinul deschis pe Les Champs, cum ii spun francezii pe scurt, a trecut prin mai multe etape de-a lungul vremii. Dupa ce initial prezenta modele de masini de lux pentru elite, cu timpul s-a transformat tot mai mult in punct de vanzare pentru toate categoriile de clienti.
Mijlocul anilor 1900 l-a schimbat la fata. Dupa aparitia publicitatii, sediul s-a transformat in Le Pub, devenind un local de socializare, dispus pe doua etaje, in care potentialii clienti puteau sa manance si sa bea exact ca intr-o cafenea. Spre finele secolului al XX-lea, Renault dezvolta conceptul de restaurant, iar Le Pub devine un veritabil loc de intalnire pentru parizienii care strabat a cincea cea mai scumpa artera din lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro