150.000 de euro după un an pentru agenţia de branding Storience

Autor: Ioana Matei Postat la 02 iulie 2013 155 afişări

La un an de la lansare, agenţia de branding Storience are o cifră de afaceri de 150.000 EUR, aproximativ 20 de clienţi în portofoliu şi un premiu internaţional la Transform Awards 2013.

150.000 de euro după un an pentru agenţia de branding Storience

Storience a fost fondată pe 2 iulie 2012 de soţii Adriana Liuţe şi Ştefan Liuţe, care anterior formaseră echipa de strategie de brand a agenţiei Grapefruit. Ştefan are peste 13 ani de experienţă în consultanţa de brand, iar Adriana are 9 ani de experienţă în consultanţă de brand, comunicare corporativă şi presă.

Printre clienţii Storience în primul an se numără Policolor, Lafarge, Alevia, HoneyWood, Shakespeare School, Zorile Store, Farmaciile Unica, Asociaţia React, Nistorescu Şomlea & Asociaţii şi alte companii cu proiecte în derulare, care vor fi anunţate pe parcursul acestui an.

Activitatea Storience din ultimul an a inclus proiecte de rebranding corporativ şi de servicii, redesign de ambalaj, activare de brand, design şi dezvoltare web, naming şi design de identitate pentru servicii şi produse noi, audituri de brand şi comunicare internă, precum şi servicii de training de branding şi comunicare.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/150-000-de-euro-dupa-un-an-pentru-agentia-de-branding-storience-11068612
11068612
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.