5 to go se pregăteşte să intre pe piaţa din Bulgaria cu două cafenele şi să extindă reţeaua din Ungaria până la zece unităţi. Local, brandul vrea să atingă borna de 650 de cafenele până în decembrie, cu focus pe oraşele principale
Lanţul românesc de cafenele 5 to go, lansat pe piaţă în urmă cu mai puţin de un deceniu, a înregistrat în primele trei luni ale anului o creştere a vânzărilor cu 48% an/an şi a depăşit pragul de 550 de locaţii în ţară, după deschiderea în acest an a 40 de unităţi noi, la care se adaugă 9 locaţii renovate şi două relocate.
Compania se pregăteşte să intre pe piaţa din Bulgaria, unde a semnat deja actele pentru două unităţi, şi a început demersurile pentru deschiderea a două noi cafenele 5 to go la Budapesta, pe lângă cele patru deja prezente în Ungaria.
„Mă bucur că se va concretiza deschiderea primelor locaţii 5 to go din Bulgaria, este o realizare pe care o urmărim de ceva vreme, iar în Ungaria planul este să fim prezenţi cu 10 cafenele până la finalul anului, dacă totul decurge conform aşteptărilor”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Local, în acest moment, reţeaua 5 to go cuprinde 120 de oraşe, alte 35 urmând a fi incluse pe harta de dezvoltare în acest an şi numără 280 de antreprenori.
Oficialii companiei estimează că până în decembrie 2024, pe piaţa locală vor mai fi deschise încă 120 de noi cafenele 5 to go, în timp ce pe piaţa din afară extinderea businessului va fi condiţionată de o analiză riguroasă a rezultatelor obţinute anterior şi de specificul fiecărui ţări. De altfel, previziunea realistă, adaptarea strategiei la evoluţia pieţei şi gestionarea eficientă a factorilor externi se numără printre factorii cheie pentru rezultatele obţinute până în prezent de 5 to go.
„Evoluţia actuală a numărului de locaţii se încadrează în targetul propus pentru prima parte a anului, acesta este ritmul necesar pentru a atinge, sau chiar depăşi, borna de 650 de cafenele deschise până în decembrie. În continuare ne vom consolida prezenţa în special în oraşele mari din România, precum Cluj, Iaşi, Braşov, Suceava. Atât pe plan local, cât şi în ţările vecine, testăm piaţa, analizăm trendurile şi ne adaptăm strategia de brand şi poziţionarea de preţ, dacă este cazul”, adaugă Radu Savopol.
În paralel cu extinderea reţelei de cafenele va avea loc şi dezvoltarea diviziei de retail, cu noi produse în zona de snacking în curs de lansare, acestea fiind adaptate cerinţelor momentului în materie de nutriţie şi stil de viaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro