7 ARGUMENTE PENTRU UN HUB ROMANESC

Postat la 13 februarie 2006 1 afişăre

Motivele pentru care tot mai multe companii multinationale isi stabilesc sediul regional in Bucuresti par sa tina in mare masura de noroc. Dar nu exclusiv. Cel putin managerii expati intervievati par sa se fi vorbit intre ei cand lauda deschiderea spre nou si flexibilitatea romanilor.

Motivele pentru care tot mai multe companii multinationale isi stabilesc sediul regional in Bucuresti par sa tina in mare masura de noroc. Dar nu exclusiv. Cel putin managerii expati intervievati par sa se fi vorbit intre ei cand lauda deschiderea spre nou si flexibilitatea romanilor.

 

1 Marimea pietei; Romania, cu cele 22 de milioane de locuitori, este a doua piata ca marime din zona, dupa Polonia.

2 Romania este piata din regiune cu cele mai multe oportunitati de afaceri pe termen mediu, conform lui Robert Musneci, manager regional la GSK pentru Europa Centrala si de Est.

3 Apropierea momentului aderarii la Uniunea Europeana.

4 Managerii romani au deja experienta, dobandita in cadrul multinationalelor, care functioneaza ca adevarate scoli de management.

5 Increderea in Romania a crescut o data cu accelerarea reformelor anul trecut, conform managerilor intervievati.

6 Flexibilitatea angajatilor romani, mentionata in special de expati.

7 Talentul la limbi straine al angajatilor, care nu e un element specific tarilor din regiune.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
7 ARGUMENTE PENTRU UN HUB ROMANESC
/actualitate/7-argumente-pentru-un-hub-romanesc-977467
977467
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.