100 Cei mai admiraţi CEO din România. Manuela Necula, CEO, OGILVY & HOGARTH ROMÂNIA
„Frumuseţea acestei industrii este că, pentru a rămâne relevant şi competitiv, trebuie să înveţi continuu, să-ţi lărgeşti orizontul, să-ţi păstrezi curiozitatea pentru tot ce există în jurul tău.”
Manuela Necula conduce Ogilvy România de aproape 20 de ani şi se consideră privilegiată să fie la cârma uneia dintre cele mai puternice reţele de comunicare din lume, fondată de legendarul David Ogilvy acum 77 de ani. Manuela consideră că „cele mai multe dintre principiile de leadership ale fondatorului sunt perfect valabile şi astăzi pentru că sunt ancorate în valori profund umane, care transcend generaţiile, culturile şi graniţele geografice”.
„Meseria pe care mi-am ales-o este, totodată, o pasiune pentru mine, iar acest lucru este esenţial în a-mi păstra rezilienţa,” mărturiseşte ea.
De-a lungul anilor, s-a ghidat după principiile şi valorile transmise de David Ogilvy. Unul dintre acestea i-a influenţat profund felul în care şi-a construit echipa şi a contribuit la succesul Ogilvy România: „If each of us hires people who are smaller than we are, we shall become a company of dwarfs. But if each of us hires people who are bigger than we are, we shall become a company of giants.”
„Nu mi-am făcut niciodată planuri în privinţa evoluţiei profesionale,” spune Manuela. Cu toate acestea, şi-a dorit mereu să exceleze în ceea ce face şi să-şi câştige respectul celor din jur. Pasiunea ei pentru marketing şi comunicare a fost întotdeauna motorul care a condus-o înainte. „Frumuseţea acestei industrii este că, pentru a rămâne relevant şi competitiv, trebuie să înveţi continuu, să-ţi lărgeşti orizontul, să-ţi păstrezi curiozitatea pentru tot ce există în jurul tău. În plus, publicitatea este o industrie în care, pentru a fi relevant, trebuie să te preocupe înţelegerea comportamentului uman şi a modului în care acesta este influenţat de schimbările tehnologice, sociale şi economice”.
Manuela subliniază şi abilitatea „de a fi mereu promotori ai schimbării”, un alt element din AND-ul brandului Ogilvy. „Suntem organizaţi să învăţăm repede, să ne adaptăm schimbării, noilor canale care generează schimbări fundamentale în comportamentul consumatorului şi care atrag transformări continue şi adoptarea de noi expertize, în agenţie. Spre exemplu, „viteza cu care am adoptat AI este surprinzătoare, fie că vorbim de modalităţi de a lucra mai eficient, de a genera insight-uri mai bune, de a crea conţinut în mod mai inteligent, de a genera idei inovatoare sau, pur şi simplu, de a învăţa mai repede şi mai mult.”
A coincis realitatea cu aşteptările de la începutul carierei sale?
„Realitatea a depăşit cu mult orice gând aş fi avut la vremea respectivă”. Pentru Manuela succesul se măsoară prin oamenii cu care reuşeşti să te înconjori, atât în viaţa personală, cât şi profesională. „Sunt foarte mândră că am astăzi în jur o echipă de ‘giants’ care contribuie local la evoluţia celei mai creative şi eficiente reţele de advertising din lume.”
Pe termen lung, Manuela se concentrează pe un impact real şi sustenabil.
„Impact. Pentru oamenii noştri, pentru clienţii noştri şi pentru planetă,” subliniază ea. Ogilvy continuă să ofere clienţilor creativitate pentru business, operând la intersecţia dintre capabilităţi, cultură şi inovaţie.
„În centrul activităţii noastre este ceea ce numim borderless creativity, la nivelul întregii echipe, dincolo de discipline şi graniţe geografice.”
În acelaşi timp, Ogilvy este în avangarda industriei, combinând talentul cu cele mai noi inovaţii în inteligenţă artificială pentru a livra clienţilor soluţii moderne, digitale şi bazate pe date. „Suntem dedicaţi să fim mereu cu un pas înainte, aducând inovaţia şi creativitatea la baza tuturor soluţiilor pe care le oferim.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro