Departamentul de PR al Tempo devine agentie
Departamentul de relatii publice al agentiei de publicitate Tempo Advertising a anuntat astazi desprinderea oficiala de grupul Tempo si regruparea sa intr-o noua entitate juridica sub numele de Rogalski Grigoriu
„nfiintarea acestei companii este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo in ultimii 12 ani. Specializarea vine firesc odata cu cresterea cerintelor unei piete mature de PR”, a declarat Dragos Grigoriu, presedinte Tempo Advertising. Conform celor declarate de Rogalski, in ultimii trei ani procentele de crestere ale veniturilor departamentuluitde PR devenit agentie independenta au variat intre 50 si 100%.
Printre clienti agentiei Rogalski Grigoriu se numara in acest moment: Agricola Bacau, Baneasa Investments, Boom, Carlsrom Beverage, Deloitte Romania, LaborMed Pharma, Millenium Bank, Petrom sau Tuborg Romania. Noua agentie de relatii publice va continua sa lucreze cu clientii Tempo, relatia dintre cele doua companii fiind una strict de parteneriat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro