Departamentul de PR al Tempo devine agentie

Postat la 04 februarie 2008 1 afişăre

Departamentul de relatii publice al agentiei de publicitate Tempo Advertising a anuntat astazi desprinderea oficiala de grupul Tempo si regruparea sa intr-o noua entitate juridica sub numele de Rogalski Grigoriu

Fondatorii agentiei de relatii publice sunt Vlad Grigoriu, Dragos Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu (director financiar) si Eliza Rogalski. Potrivit celor declarate azi de Rogalski, structura de parteneriat este una deschisa, putand fi cooptate pe viitor si alte persoane.

„nfiintarea acestei companii este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo in ultimii 12 ani. Specializarea vine firesc odata cu cresterea cerintelor unei piete mature de PR”, a declarat Dragos Grigoriu, presedinte Tempo Advertising. Conform celor declarate de Rogalski, in ultimii trei ani procentele de crestere ale veniturilor departamentuluitde PR devenit agentie independenta au variat intre 50 si 100%.

Printre clienti agentiei Rogalski Grigoriu se numara in acest moment: Agricola Bacau, Baneasa Investments, Boom, Carlsrom Beverage, Deloitte Romania, LaborMed Pharma, Millenium Bank, Petrom sau Tuborg Romania. Noua agentie de relatii publice va continua sa lucreze cu clientii Tempo, relatia dintre cele doua companii fiind una strict de parteneriat.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/departamentul-de-pr-al-tempo-devine-agentie-2362906
2362906
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.