Groupama Asigurări susţine animaţia autohtonă
Groupama Asigurări este pentru al treilea an consecutiv partener al Festivalului Internaţional de Animaţie Anim’est, unul dintre cele mai importante festivaluri de film de animaţie din Europa
În cadrul competiţiei, Groupama va acorda premiul pentru cel mai bun film în categoria Balkanimation. Secţiunea este dedicată animaţiei din spaţiul balcanic, iar anul acesta au fost înscrise în competiţie 10 filme din România, Bosnia-Herţegovina, Grecia, Turcia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.
“Festivalul Anim’est este un proiect drag nouă şi devenit deja tradiţie pentru Groupama Asigurări. Suţinerea cinematografiei este una din axele principale de sponsoring pe care le dezvoltăm la nivel internaţional prin Fundaţia Groupama Gan pentru Cinema şi în România prin parteneriatele locale. Valorile noastre fundamentale: solidaritate, promiximitate şi responsabilitate se regăsesc atât în principiile care ne ghidează activitatea comercială, relaţia cu clienţii şi partenerii noştri, cât şi în acţiunile din sfera responsabilităţii sociale şi a politicii de sponsoring”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing şi Comunicare în cadrul Groupama Asigurări.
Aflat la cea de-a opta ediţie în România, Festivalul Internaţional de Animaţie Anim’est urmăreşte promovarea şi revitalizarea animaţiei autohtone. Anim’est include şapte secţiuni competitive dintre care: lung metraj internaţional, scurt metraj internaţional, film românesc, film studenţesc, videoclip & advertising, Balkanimation, Minimest şi secţiunii Animash (ex. Mozaic) – rezervate celor mai populare filme de animaţie ale momentului, premiate la festivaluri de film importante din lume.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro