Mirela Angelescu devine Strategy Director la GMP
Mirela Angelescu devine Strategy Director al agentiei GMP, dupa ce din 2005, anul in care s-a alaturat agentiei, a condus departamentul de Client Service
"Pentru a raspunde nevoilor clientilor si brandurilor acestora, este nevoie de un plus de focus. In departamentul de strategie vom face totul mai focusat, vom gandi totul in mai mult timp si cu mai multe argumente – deci inevitabil mai bine, ceea ce faceam in Client Service”, declara Mirela Angelescu, Strategy Director GMP.
Aceasta adauga ca principalele calitati ale unui om de Client Service trebuie sa fie intelegerea clientului, a consumatorului si a contextului. Mirela Angelescu are o experienta de zece ani de activitate in piata de comunicare locala, iar printre proiectele de care s-a ocupat pana acum se numara lansarea Cosmote, campania de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana, lansarea Millennium Bank si campania pentru referendumul de demitere a Presedintelui.
GMP s-a lansat in 2000 si are clienti precum: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Alcatel-Lucent, ApaNova, Monte Banato, Mr. Bricolage, Millennium Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Omo, Coccolino, Axe), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro