Orange Romania a avut venituri in scadere cu 4,9% in trimestrul al doilea

Autor: Roxana Cristea Postat la 28 iulie 2011 32 afişări

Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului, in scadere cu 4.9% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010.

"In cel de-al doilea trimestru, Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa inoveze serviciile si solutiile pe care le ofera, precum HD voice si Extra Signal", a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania. "Ne pregatim pentru iesirea din criza prin investitii masive in extinderea acoperirii 2G si 3G. Ne vom concentra eforturile sa descoperim noi modalitati de crestere si sa ne adaptam oferta in functie de profilul si cerintele consumatorilor", a completat seful Orange.

La finalul lunii iunie, Orange Romania avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
Orange,
venituri,
rezultate,
bilant
/actualitate/afaceri/orange-romania-a-avut-venituri-in-scadere-cu-4-9-in-trimestrul-al-doilea-8536314
8536314
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.