Orange Romania a avut venituri in scadere cu 4,9% in trimestrul al doilea
Orange Romania a inregistrat venituri in valoare de 235 milioane de euro pe parcursul celui de-al doilea trimestru al anului, in scadere cu 4.9% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2010.
"In cel de-al doilea trimestru, Orange a adoptat o noua semnatura de brand si a continuat sa inoveze serviciile si solutiile pe care le ofera, precum HD voice si Extra Signal", a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania. "Ne pregatim pentru iesirea din criza prin investitii masive in extinderea acoperirii 2G si 3G. Ne vom concentra eforturile sa descoperim noi modalitati de crestere si sa ne adaptam oferta in functie de profilul si cerintele consumatorilor", a completat seful Orange.
La finalul lunii iunie, Orange Romania avea 10,1 milioane de clienti, in scadere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent. Din numarul total de clienti, 3,1 milioane folosesc solutiile Orange de date mobile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro