P&G a incheiat un parteneriat pe 10 ani cu Comitetul International Olimpic
Procter&Gamble si Comitetul International Olimpic au anuntat un parteneriat global de 10 ani, pentru urmatoarele cinci editii ale Jocurilor Olimpice, incepand cu Londra 2012 si terminand cu Jocurile Olimpice din 2020.
Parteneriatul incheiat cu echipa SUA in cadrul Jocurilor Olimpice de iarna de la Vancouver din 2010 a insemnat pentru P&G o crestere a vanzarilor de aproape 100 milioane de dolari. Portofoliul P&G include 22 de branduri ce genereaza individual 1 miliard sau peste un miliard de dolari din vanzarile anuale.
"P&G are onoarea sa sprijine Miscarea Olimpica pentru urmatorii 10 ani," a declarat Marc Pritchard, P&G Global Marketing si Brand Building Officer. Jacques Rogge, Presedintele CIO, a mai adaugat "Procter & Gamble este o companie de talie mondiala si suntem incantati sa anuntam ca am incheiat un parteneriat cu aceasta pana in 2020."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro