Parteneriat pe segmentul publicitate online

Postat la 04 martie 2008 12 afişări

Furnizorii de publicitate contextuala, ARBO Context si Etarget au incheiat un parteneriat prin care clientii de publicitate pot creste numarul de vizitatori pe site-uri si sa informeze utilizatorii mai eficient despre produsele si ofertele promotionale carora li se face reclama

In urma parteneriatului se vor folosi formate de publicitate contextuala (targetarea doar a utilizatorilor interesati de anumite produse si servicii), considerate mai eficiente din punct de vedere al impactului si al costurilor implicate.

Astfel, detinatorii de site-uri vor putea genera venituri mai mari prin intermediul unui format de advertising mai putin agresiv, dar care selecteaza mult mai bine publicul tinta si i se adreseaza intr-un mod personalizat.

De asemenea, companiile mici , advertiserii corporate si agentiile media vor avea posibilitatea sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul retelelor ARBO Context sau Etarget.

Cei doi parteneri estimeaza ca pana la sfarsitul lui 2012 piata locala de advertising online va fi de aproximativ 110 milioane de euro, din care 20% vor fi generati de advertising-ul contextual. In acest moment publicitatea contextuaa este cel mai dinamic segment al pietei de advertising online evaluate la aproximativ la 11,5 miliarde euro in Europa.

“Suntem increzatori ca in cativa ani parteneriatul dintre ARBO Context si Etarget se va extinde la o intreaga retea de parteneri ce va acoperi un procent de 40-50% din piata.”, a declarat Calin Rotarus.

Arbo Context este un sistem de publicitate lansat de ARBOmedia, parte a ARBOgroup. Alaturi de Arbomedia, in grupul Arbo mai sunt si ARBOinteractive, European Media Investment, ARBOvision si ARBOevents.

ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media.

Link-urile de reclama PPC ETARGET sunt anunturi text scurte care cu ajutorul sistemului ETARGET sunt afisate pe portalurile partenere. Alaturi de reclama traditionala de tip banner, reprezinta cea mai utilizata forma de advertising online. Spre deosebire de reclama de tip banner, clientul nu plateste pentru afisarea anuntului, ci doar pentru clientul potential, in momentul in care acesta da click pe link si viziteaza pagina web a acestuia.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/parteneriat-pe-segmentul-publicitate-online-2431844
2431844
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.