Romania si Indonezia, motorul de crestere al afacerilor Delhaize
Grupul belgian Delhaize a inregistrat o crestere a veniturilor de 4,8% in 2009 comparativ cu anul anterior, ritm sustinut de cresterea solida de 15,5% obtinuta in Romania si Indonezia, se arata intr-un raport financiar al grupului
Afacerile grupului belgian s-au ridicat la 233 milioane euro anul trecut in Romania si Indonezia, cu 15,5% mai mari decat in 2008. Rezultatul pe aceste piete a fost influentat de deprecierea monedei nationale, care a redus ritmul de crestere de la 27,3%.
In ultimul trimestru vanzarile pe aceste doua piete au crescut cu 18,7% la rate de schimb constante, pe fondul deschiderilor de magazine si achizitionarii a patru magazine Prodas din Bucuresti, in iulie 2009.
Vanzarile organice din Indonezia au avut un ritm puternic de crestere, in timp ce in Romania si-au mai redus ritmul, din cauza conditiilor economice slabe.
Delhaize detine 51 de supermarketuri in Romania, cu patru mai mult decat anul trecut, datorita achizitiei retelei Prodas. Pentru 2010 compania urmareste deschiderea a 25-35 de magazine noi in Romania si Indonezia.
Pentru 2010, retailerul vizeaza mentinerea ritmului de crestere prin reducerea preturilor si oferirea unor noi sortimente de produse, dar si prin deschideri si remodelari.
Grupul Delhaize este prezent in sase tari si detine 2.732 de magazine. In 2009 a inregistrat o cifra de afaceri de 19,9 miliarde euro, cu 4,8% mai mult decat anul anterior.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro