Rusu+Bortun Brand Growers comunica pentru Rama

Postat la 17 februarie 2009 23 afişări

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat licitatia organizata pentru Romania de Unilever South Central Europe pentru brandul Rama.

Agentia va oferi servicii de strategie, design si comunicare de brand pentru un proiect integrat de comunicare apartinand Rama, pe parcursul anului 2009. Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni. “Rama este un brand valoros, pe care echipa noastra il iubeste foarte mult. 

In aceeasi masura, este iubit si de catre consumatoarele Rama, fiind al doilea brand de margarina in preferintele romanilor (conform Nielsen MS, NO’09)", afirma Ana Maria Bajan, spread&cooking category manager Unilever South Central Europe. Echipa Rusu+Bortun va fi sustinuta pe partea de implementare a comunicarii Rama de divizia de BTL a Millenium Communications.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Rusu,
Bortun Brand Growers,
Rama,
strategie
/actualitate/afaceri/rusu-bortun-brand-growers-comunica-pentru-rama-3938748
3938748
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.