Sf. Valentin, o afacere online de aproape 3,4 mil. euro
Magazinele online din Romania, au inregistrat in perioada 15 ianuarie – 14 februarie vanzari prin card bancar in valoare de aproape 3,4 de milioane de euro.
In acelasi timp, magazinele online au sesizat si o crestere a valorii medii a unei tranzactii – daca in perioada sarbatorilor valoarea medie a fost de 72 de euro, in perioada 15 ianuarie – 14 februarie, romanii au cheltuit in medie per tranzactie 84 de euro.
Peste 32% din vanzari au revenit ofertelor turistice sau de transport, urmate la distanta de produsele electronice mici, cu o pondere de 8 procente si de produsele specifice evenimentului, insemnand 6% din vanzari, potrivit Gecad ePayment.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro