Sf. Valentin, o afacere online de aproape 3,4 mil. euro

Postat la 15 februarie 2008 1 afişăre

Magazinele online din Romania, au inregistrat in perioada 15 ianuarie – 14 februarie vanzari prin card bancar in valoare de aproape 3,4 de milioane de euro.

Numarul total al tranzactiilor s-a ridicat la aproximativ 40.400, conform Gecad ePayment, dublu comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. "Vanzarile online din ultimele 30 de zile au depasit luna decembrie, cu un avans de 21%, in conditiile in care nu foarte multe magazine s-au pregatit special pentru Sf. Valentin", observa Laurentiu Ghenciu, director de vanzari in cadrul Gecad ePayment.

In acelasi timp, magazinele online au sesizat si o crestere a valorii medii a unei tranzactii – daca in perioada sarbatorilor valoarea medie a fost de 72 de euro, in perioada 15 ianuarie – 14 februarie, romanii au cheltuit in medie per tranzactie 84 de euro.

Peste 32% din vanzari au revenit ofertelor turistice sau de transport, urmate la distanta de produsele electronice mici, cu o pondere de 8 procente si de produsele specifice evenimentului, insemnand 6% din vanzari, potrivit Gecad ePayment.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
comert,
comert onlie
/actualitate/afaceri/sf-valentin-o-afacere-online-de-aproape-3-4-mil-euro-2389675
2389675
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.