Sf. Valentin, o afacere online de aproape 3,4 mil. euro

Postat la 15 februarie 2008 1 afişăre

Magazinele online din Romania, au inregistrat in perioada 15 ianuarie – 14 februarie vanzari prin card bancar in valoare de aproape 3,4 de milioane de euro.

Numarul total al tranzactiilor s-a ridicat la aproximativ 40.400, conform Gecad ePayment, dublu comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. "Vanzarile online din ultimele 30 de zile au depasit luna decembrie, cu un avans de 21%, in conditiile in care nu foarte multe magazine s-au pregatit special pentru Sf. Valentin", observa Laurentiu Ghenciu, director de vanzari in cadrul Gecad ePayment.

In acelasi timp, magazinele online au sesizat si o crestere a valorii medii a unei tranzactii – daca in perioada sarbatorilor valoarea medie a fost de 72 de euro, in perioada 15 ianuarie – 14 februarie, romanii au cheltuit in medie per tranzactie 84 de euro.

Peste 32% din vanzari au revenit ofertelor turistice sau de transport, urmate la distanta de produsele electronice mici, cu o pondere de 8 procente si de produsele specifice evenimentului, insemnand 6% din vanzari, potrivit Gecad ePayment.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
comert,
comert onlie
/actualitate/afaceri/sf-valentin-o-afacere-online-de-aproape-3-4-mil-euro-2389675
2389675
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori