Vinerea in care Google a pus in loc de logo jocul Pac-Man a adus economiei americane pierderi de 120 mil. dolari
Logo-ul animat afisat de motorul de cautare Google incepand de vineri pentru sarbatorirea a 30 de ani de la lansarea pe piata a jocului Pac-Man a redus productivitatea cu cateva milioane de dolari, conform unui analist.
Vineri, ca urmare a postarii jocului Pac-Man pe site-ul Google angajatii ar fi consumat cu acest joc cinci milioane de ore de munca, pierderile aduse economiei americane ridicandu-se la 120 milioane dolari, declara Tony Wright, fondatorul firmei Rescue Time, care ofera companiilor unelte de masurare a productivitatii muncii.
Mai multe amanunte pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro