Agenţia de turism Paralela 45 reintră pe segmentul de incoming şi organizează vacanţele străinilor care ajung în România
Agenţia de turism Paralela 45, unul dintre cei mai mari jucători de pe plan local, reintră pe segmentul de turism de incoming şi aduce turişti străini în România. Paralela 45 organizează evenimente, pentru turişti străini, care vin în grupuri de 50-60 de persoane.
Activitatea de incoming a Paralela45 este relansată în 2024 şi se concentrează pe oferirea de experienţe de neuitat străinilor despre România, de la evenimente organizate în premieră cu turişti străini la programe personalizate pe dorinţele lor.
Grupurile de turişti străini organizate până acum au avut şederi scurte, de câteva zile, pe care le-au petrecut la Bucureşti şi în împrejurimi. Vizitează Casa Poporului într-un tur privat cu intrare separată, merg în cluburi, se relaxează în centre SPA, descoperă gastronomia românească în conacele turistice, spun reprezentanţii agenţiei de turism.
„Turiştii noştri străini sunt nu doar surprinşi, ci absolut încântaţi de România ca destinaţie de weekend prelungit. Vin fără aşteptări şi pleacă cu dorinţa de a se întoarce. Vin aici pentru că România este o noutate atrăgătoare pentru dorinţa lor de cultură şi relaxare, distracţie, viaţă de noapte. Avem cel mai bun raport preţ – calitate în materie de distracţie. Vestea despre noi se duce repede şi cererea din partea turiştilor din India, Marea Britanie, Australia şi China este în creştere”, spune Ioana Burcea, director de marketing al Paralela45 şi coordonatorul echipei de Incoming formată din 12 persoane în prezent.
Bugetele pentru evenimente private organizate pentru grupurile de străini în România au fost până acum între 150 şi 200.000 de euro. Un eveniment care urmează are alocat un buget de peste 300.000 de euro. Aproximativ 20% dintre străinii care vin pentru un eveniment de weekend îşi programează o vacanţă personală la câteva luni distanţă. A doua venire în România este în Transilvania şi Maramureş, despre care află informaţii în timpul primei călătorii.
„Incomingul va deveni o parte importantă din activitatea Paralela45, alături de turismul extern, sejururi şi circuite, turismul intern, ticketing şi corporate travel. Creşte organic şi dinamic datorită personalizării programelor şi oaspeţilor noştri, care recomandă România cunoscuţilor lor”, precizează Ioana Burcea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro