Camelia Şucu: o să fiu antreprenoare până mor
În perioada 13-16 august are loc primul Camp dedicat femeilor antreprenoare, Smart Girls Camp. Tabăra va avea loc la Conac Polizu, în judeţul Iaşi, un loc cu o istorie de 150 de ani şi cu mii de poveşti.
Antreprenoarele au ocazia să petreacă patru zile împreună cu zece mentori, pentru a găsi soluţii, idei, forţă pentru a-şi redefini afacerile şi visurile. În cadrul taberei vor participa atât la workshop-uri informaţionale construite în jurul expertizei profesorilor, cât şi la ateliere de scriitură creativă, atelier Belle-Epoque de şerbeturi, peltele, jeleuri şi dulceţuri (după reţetele Adinei Ghica Deleni, prima proprietară a Conacului Polizu).
Camelia Şucu, Irina Păcurariu, Monica Jitariuc, Victor Kapra, Titu Lăcătuşu, Dan Lungu, Vlad Dogărescu vor împărtăşi din experienţa lor.
„De când mă ştiu, sunt antreprenoare. Şi am înţeles că o să fiu antreprenoare până mor. Am construit business-uri, am renunţat la business-uri, am creat noi nişe, am forţat noi nevoi de consum. Întotdeauna, cu greu şi cu frumos. Cu entuzisam şi viziune, cu emoţie şi încredere. Antreprenoriatul este una dintre cele mai frumoase călătorii,” declară antreprenoare Camelia Şucu.
"În 25 de ani de carieră, am descoperit personaje fabuloase şi am trăit experienţe uluitoare. Am întâlnit femei care mi-au tăiat răsuflarea de încântare, caractere incredibile, care au rupt limite şi au schimbat lumi,” spune realizatoarea de emisiuni TV Irina Păcurariu.
"Pe 17 mai 1995, am pus piciorul pe Everest, cel mai înalt vârf de pe planetă, situat la 8.850 de metri altitudine. A fost infernal. A fost o luptă interioară foarte puternică, fiindcă organismul la peste 8.000 de metri este dincolo de limite. Am urcat fără oxigen. Ultimii doi kilometri sunt aproape de limita organismului uman. Lupta a fost extrem de dură. Să ajungi sus este important, dar drumul este povestea. Această este una dintre Marile Lecţii ale Antreprenoriatului. Ştiu că munţii personali sunt uneori mai greu de agăţat şi cucerit decât cei fizici. Dar, pe cuvânt, chiar nu este imposibil," declară Ticu Lăcătuşu.
„În doar câţiva ani, în lumea antreprenoriatului a avut loc o revoluţie: odată cu efervescenţa extraordinară a social media, consumatorul a devenit comunicator. Consumatorul poate potenţa, prin opinii online favorabile, vânzarea unui produs sau, din contra, poate crea probleme serioase de imagine prin referinţe negative devenite virale. De aceea, antreprenorul trebuie să fie prezent în mediul online, să poarte eficient şi cu pricepere conversaţia cu consumatorul şi să aibă reacţii potrivite într-un mediu care nu poate fi controlat dar poate fi influenţat,” afirmă Victor Kapra, consultant comunicare online.
„Reputaţia e cel mai valoros bun al unei companii, o componentă complexă şi strategică de management. Ca orice bun de preţ reputaţia trebuie lăsată pe mâna experţilor. În cadrul camp-ului vom aprofunda instrumentele de PR şi provocările gestionarii reputaţiei unei companii (business propriu). Vom trece prin studii de caz şi vom discuta exemple concrete. Vom vorbi din perspectiva expertului, dar şi a owner-ului de business. Vom vorbi despre comunicare, dar şi despre curaj şi inovaţie. Vom vorbi despre cum să ieşim în evidenţă, cum să ne remarcăm într-un mod pozitiv, cum să avem o strategie câştigătoare!”, afirmă Monica Jitariuc, managing director at MSLGROUP.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro