Amplasarea, vadul comercial, indicele de sezonalitate, analizate la stabilirea impozitului forfetar
Impozitul forfetar, la care guvernele precedente au renunţat în anii trecuţi, după negocieri cu FMI, invocând dificultatea aplicării în România şi faptul că este costisitor, este analizat din nou de autorităţi şi ar urma să fie introdus din a doua jumătate a anului.
Impozitul forfetar, la care guvernele precedente au renunţat în anii trecuţi, după negocieri cu FMI, invocând dificultatea aplicării în România şi faptul că este costisitor, este analizat din nou de autorităţi şi ar urma să fie introdus din a doua jumătate a anului. Impozitul ar urma să fie aplicat selectiv, în special în servicii, unde există un grad redus de fiscalizare. Amplasarea afacerii, vadul comercial şi indicele de sezonalitate vor fi câteva dintre criteriile analizate pentru stabilirea impozitului forfetar, care se va aplica ca procent dintr-un venit standard pentru fiecare domeniu, potrivit reprezentanţilor întreprinzătorilor mici şi mijlocii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro