Analiştii critică Samsung pentru că a ajuns să investească mai mult în marketing decât în cercetare
Grupul sud-coreean Samsung investeşte pentru prima oară în ultimii trei ani mai mulţi bani în campaniile de marketing decât în sectorul de cercetare-dezvoltare, ceea ce a determinat câţiva analişti să spună că gigantul IT sacrifică inovaţia într-un moment în care piaţa este supra-aglomerată de gadgeturi din ce în ce mai inteligente, potrivit Reuters.
Grupul sud-coreean Samsung investeşte pentru prima oară în ultimii trei ani mai mulţi bani în campaniile de marketing decât în sectorul de cercetare-dezvoltare, ceea ce a determinat câţiva analişti să spună că gigantul IT sacrifică inovaţia într-un moment în care piaţa este supra-aglomerată de gadgeturi din ce în ce mai inteligente, potrivit Reuters.
Grupul sud-coreean a spus că pentru prima dată din 2011 nu va raporta venituri record în primul trimestru. Compania a anunţat însă că va cheltui o sumă importantă pe campaniile de marketing pentru noile dispozitive mobile pe care le va lansa, inclusiv pentru Galaxy S IV, cu scopul de a determina clienţii fideli ai iPhone şi iPad să migreze către produsele Samsung.
„Samsung a întârziat crearea unei noi categorii de produse. Apple a creat o nouă categorie cu tabletele. Aşteptăm să vedem genul aceasta de inovaţie şi de la Samsung“, a spus Rachel Lashford, analist la firma de cercetare Canalys, cu sediul în Singapore.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro