Anunţul surpriză despre cum se vor schimba produsele de la McDonald's

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 04 aprilie 2014 2438 afişări

Conducerea McDonald's a recunoscut faptul că meniul a fost supraîncărcat, opţiunile consumatorilor crescând cu 75% în ultimii zece ani, relatează Business Insider. Ca efect secundar, aceste nouă oferte au îngreunat munca celor care prepară produsele, ducând la o scădere în calitatea serviciilor. Multe apariţii, precum Mighty WIngs, au fost eşecuri pentru companie.

Anunţul surpriză despre cum se vor schimba produsele de la McDonald's

O primă schimbare pregătită de McDonald's este prelungirea perioadei în care clienţii pot cumpăra micul dejun. Don Thompson, CEO al companiei, a indicat că ar vrea ca lanţul de restaurante să ofere micul dejun pe toată perioada de funcţionare.

În momentul de faţă, McDonald's testează pe mai multe pieţe un sistem prin care clienţii îşi pot alege diferite opţiuni pentru burgeri: sosuri, salate sau alte toppinguri. O altă mişcare pe care compania o va pune în curând în practică este extinderea gamei de produse ieftine.

Cât despre accesibilitate, lanţul de restaurante doreşte lansarea unei aplicaţii mobile dedicate zonelor drivein, care să permită alegerea şi plata produselor prin mobil, astfel încât timpul petrecut să se reducăîn mod substanţial.

Noua strategie a companiei McDonald's este similară sistemului Subway, care permite clienţilor să aleagă aproape toate ingredientele unui sandviş.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/anuntul-surpriza-despre-cum-se-vor-schimba-produsele-de-la-mcdonald-s-12402897
12402897
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.