Anunţul surpriză despre cum se vor schimba produsele de la McDonald's
Conducerea McDonald's a recunoscut faptul că meniul a fost supraîncărcat, opţiunile consumatorilor crescând cu 75% în ultimii zece ani, relatează Business Insider. Ca efect secundar, aceste nouă oferte au îngreunat munca celor care prepară produsele, ducând la o scădere în calitatea serviciilor. Multe apariţii, precum Mighty WIngs, au fost eşecuri pentru companie.
O primă schimbare pregătită de McDonald's este prelungirea perioadei în care clienţii pot cumpăra micul dejun. Don Thompson, CEO al companiei, a indicat că ar vrea ca lanţul de restaurante să ofere micul dejun pe toată perioada de funcţionare.
În momentul de faţă, McDonald's testează pe mai multe pieţe un sistem prin care clienţii îşi pot alege diferite opţiuni pentru burgeri: sosuri, salate sau alte toppinguri. O altă mişcare pe care compania o va pune în curând în practică este extinderea gamei de produse ieftine.
Cât despre accesibilitate, lanţul de restaurante doreşte lansarea unei aplicaţii mobile dedicate zonelor drivein, care să permită alegerea şi plata produselor prin mobil, astfel încât timpul petrecut să se reducăîn mod substanţial.
Noua strategie a companiei McDonald's este similară sistemului Subway, care permite clienţilor să aleagă aproape toate ingredientele unui sandviş.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro