Aţi da banii pe băuturi alcoolice ambalate ca laptele sau sana? (GALERIE FOTO)
Un rol hotărâtor în decizia de cumpărare al unui produs îl joacă ambalajul care îl îmbracă. De fapt, cei mai mulţi oameni de marketing spun la unison că ambalajul este cel mai important canal de comunicare al unui produs.
Designerul german Jorn Beyer s-a gândit să facă un experiment, relatează toxel.com, şi a creat câteva ambalaje pentru băuturi alcoolice, plecând de la ambalajele de carton în care se vând de obicei lactate precum sana, iaurt sau lapte simplu ori cu arome.
Artistul vrea să afle dacă mărcile de lichior, vodcă sau wisky s-ar vinde la fel de bine ca şi cele turnate în sticle pretenţioase, care adesea se identifică cu marca.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro