De ce au ajuns angajaţii asiatici să inunde piaţa muncii din România: Melania Pop, director International Work Finder: Decât să nu îţi desfăşori activitatea, mai bine angajezi un asiatic, îi dai o cazare suplimentară faţă de un angajat român, dar ştii că te poţi baza pe el VIDEO
În cei şapte ani de activitate, compania International Work Finder, care recrutează forţă de muncă din străinătate, a adus aproximativ 15.000 de muncitori asiatici în companiile din România cu care lucrează. Avantajul angajaţilor asiatici, chiar dacă sunt mai scumpi pentru companie, este stabilitatea acestora ce permit afacerilor să-şi desfăşoare activitatea fără sincope, este de părere Melania Pop, director International Work Finder.
„După şapte ani în care am adunat peste 600 de clienţi, majoritatea activi, putem spune că recrutarea face diferenţa. Alegi răul cel mai mic. Decât să nu îţi desfăşori activitatea, mai bine iei un asiatic, îi dai o cazare suplimentară, dar ştii că te poţi baza pe el” a declarat Melania Pop, în cadrul emisiunii ZF Live realizată cu sprijinul Orange Business.
Un angajat asiatic lucrează pentru o companie în medie între trei şi cinci ani, explică directorul International Work Finder. Mulţi dintre aceştia ajung chiar să avanseze în ierarhia companiei, să inveţe limba şi chiar să recruteze la rândul lor noi angajaţi care să asigure buna desfăşurare a unui business.
„Nu doar că rămâne la muncă. Merită să investeşti în el, să îl informezi. Între trei şi cinci ani este stabilitatea unui asiatic într-o companie. Avem şi angajaţi care au fost avansaţi, sunt şefi de departament, au învăţat limba română şi au adus la rândul lor alţi oameni” a mai spus directorul International Work Finder la ZF Live.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro