”Barni - Jocurile Copilăriei”, o nouă campie a companiei Kraft
Kraft Foods România lansează campania ”Barni - Jocurile Copilăriei”, prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului. Activităţile fizice desfăşurate acasă şi în aer liber reprezintă un capitol important în dezvoltarea obiceiurilor de stil de viaţă sănătos al copiilor.
"Prin joc, copilul învaţă, îşi dezvoltă creativitatea, construieşte lumea, o analizează şi caută să o înţeleagă. Mai mult, fiind vorba de un univers propriu, implicarea părinţilor, a rudelor în joc este esenţială pentru stabilirea unei comunicări cât mai bune cu viitorul adolescent şi susţinerea creativităţii acestuia", declară Mirela Zivari, psiholog şi ambasador al proiectului "Jocurile Copilăriei".
Campania Barni debutează cu lansarea "Ghidului de buzunar pentru părinţi - Jocurile Copilăriei".
Campaniei se desfăşoară şi în mediul online prin două concursuri, unde participanţii pot trimite fie o scurtă povestire despre cel mai distractiv moment de joacă alături de copilul său, fie o fotografie alături de acesta.
Barni este prezent pe piaţa din România de trei ani, timp în care a înregistrat vânzări de peste 65 de milioane de bucăţi.Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din 1994, între mărcile sale aflându-se Jacobs, Milka, Poiana, Oreo şi Belvita. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea, ciocolată şi biscuiţi, în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro