BestJobs: Unde au căutat românii să se angajeze în luna februarie

Autor: Andra Stroe Postat la 04 martie 2019 142 afişări

Românii au accelerat căutările de joburi în luna februarie, volumul de aplicări pentru un nou job crescând cu 15% comparativ cu luna ianuarie şi cu 18% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit reprezentanţilor BestJobs.

BestJobs: Unde au căutat românii să se angajeze în luna februarie

Cele mai căutate joburi din luna februarie continuă să fie în domenii precum transport, cu peste 23.000 de căutări, dar în scădere faţă de luna anterioară cu 60%, financiar contabil, cu peste 25.000 de căutări, la acelaşi nivel cu luna ianuarie, şi inginerie, cu peste 16.000 de căutări, în uşoară scădere faţă de luna ianuarie. Interesul crescut din partea candidaţilor pentru joburi în aceste domenii confirmă faptul că oferta locurilor de muncă este insuficientă. Domenii precum vânzări, resurse umane sau marketing au fost şi ele la mare căutare în luna februarie, cu un volum total de căutări de peste 30.000.

În luna februarie a acestui an, primele zece companii care au primit cele mai multe aplicări la joburile postate au fost ENEL (2.346 de aplicări), JT International (2.337 de aplicări), Oracle România (2.160 de aplicări), Kaufland România (2.012 de aplicări), Alpha Bank (1.669 de aplicări), Deichmann (1.667 de aplicări), Rompetrol (1.667 de aplicări), Banca Transilvania (1.638 de aplicări), Pepco Retail (1.557 de aplicări) şi British American Tobacco (1.537 de aplicări).

Cei mai mulţi dintre aceşti angajatori preferaţi au înregistrat şi candidaturi spontane, direct pe pagina lor de profil de pe BestJobs.eu, din partea candidaţilor care şi-ar dori să lucreze în cadrul companiei, chiar dacă la momentul aplicării o poziţie potrivită profilului acestora nu era deschisă.

Companiile cu cel mai bun brand de angajator în luna februarie au fost: Oracle, cu 155 de aplicări spontane, Nestle, cu 144 de aplicări spontane, British American Tobacco, cu 124 de aplicări spontane, OMV şi JT International, cu câte 116 de aplicări spontane fiecare, Coca-Cola HBC Romania şi Unilever South Central Europe, cu câte 112 aplicări spontane fiecare,  Alka Trading, cu 103 aplicări spontane, Kaufland România, cu 102 aplicări spontane, şi Sodexo, cu 101 aplicări spontane.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajari,
locuri de munca,
crestere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.