Bilete de avion la "promoţie": Pe ce destinaţii din străinătate au tăiat companiile aeriene tarifele la început de an

Autor: Mirabela Tiron Postat la 03 ianuarie 2024 173 afişări

Bilete de avion la "promoţie": Pe ce destinaţii din străinătate au tăiat companiile aeriene tarifele la început de an

Mai multe companii aeriene au scos la vânzare bilete la „promoţii” atât pe destinaţiile din Europa cât şi pe cele de lung curier către Miami, New York, Maldive, Seychelles sau San Francisco dar şi pe alte destinaţii intercontinentale.

Compania Air France KLM promovează pe propriul site bilete la „reduceri” spre Paris, de la 166 de euro, spre New York, de la 510 euro (sub anumite condiţii), la 610 euro spre Miami, 793 de euro spre Rio De Janeiro sau 870 de euro spre Mexico City, toate fiind zboruri cu escală din România.

La început de an companiile aeriene se întrec în promoţii la biletele de avion ca să îşi ocupe locurile în avioane, aceasta fiind strategia prin care transportatorii încearcă să stimuleze în prima lună din an achiziţia de bilete de avion pe anumite destinaţii, în anumite perioade de timp.

Ianuarie este astfel luna în care se găsesc bilete la "reduceri" pentru anumite perioade de călătorie, cu rezervări făcute în perioada în care companiile  derulează campaniile promoţionale. Cele mai multe sunt oferte “fulger”, valabile pentru o zi, în special pentru călătoriile efectuate în ianuarie, februarie şi martie, când cererea nu este foarte mare.

Apetitul românilor pentru călătoriile în străinătate este în creştere iar aceste campanii promoţionale stimulează şi mai mult cererea în piaţă.

La promoţie, la debut de an sunt atât destinaţiile pe care sunt operate zboruri directe, dar şi cele cu escală, de lung curier.

Spre exemplu, Qatar Airways promovează pe propriul site bilete de la 851 de euro pe destinaţia Phuket (Thailanda) şi de la 1.000 de euro spre Maldive sau Seychelles (zboruri cu escală), fiind condiţionată perioada de călătorie.

Şi jucătorii low-cost au tăiat din tariful biletelor de avion pentru a atrage cât mai mulţi pasageri,  Ryanair şi Wizz Air au lansat oferte fulger, valabile pe o zi.

Liderul pieţei aeriene, compania aeriană Wizz Air a scos la vânzare astăzi bilete la tarife reduse cu 24% pentru călătoriile efectuate până pe 15 martie.

„Perioada de călătorie este limitată, fiind necesar să efectuaţi călătoriile până pe 15 martie 2024. Preţul se aplică doar pentru rezervările efectuate pe site-ul web wizzair.com sau prin intermediul aplicaţiei WIZZ pentru mobil. Promoţia nu se aplică rezervărilor de grup”, se arată pe site-ul companiei aeriene.

Ryanair promovează pe propriul site bilete de la 43 de euro pe segment călătoriile efectuate între 1 aprilie şi 30 septembrie, una din destinaţiile pe care se aplică acest tarif fiind Bruxelles.

Apetitul românilor pentru vacanţele în afara ţării este în continuă creştere de după pandemie, doar în ianuarie -octombrie anul trecut românii au lăsat pe călătoriile în străinătate 7 mld. de euro faţă de 6 mld euro în perioada similară a anului trecut. În 2022, , suma totală lăsată de români pe vacanţe în străinătate a atins nivelul de 7,1 miliarde de euro, faţă de 4,4 miliarde de euro anul anterior, deficitul  fiind de 2,6 miliarde de euro, potrivit BNR.  În 2019, cel mai bun an din turism, românii lăsau în total 5,3 miliarde de euro pe călătoriile în străinătate. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.